Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzychód ogłasza przetarg
- Adres: 64-400 Międzychód, os. Przedlesie 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 095 7482091 lub 2092 , fax. 095 7482091 lub 2092 w. 30
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzychód
os. Przedlesie 12 12
64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
tel. 095 7482091 lub 2092, fax. 095 7482091 lub 2092 w. 30
REGON: 81053920300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Międzychód w latach 2010 - 2011 w zakresie pełnienia dyżuru ppoż. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem poszczególnych prac oraz miejsc ich wykonywania określa załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dyżur przeciwpożarowy polega na pełnieniu służby przez 2 osoby: z tego 1 osoba w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym w siedzibie Nadleśnictwa Międzychód obsługująca komputer z mapą numeryczną oraz prowadzenie obserwacji przy pomocy telewizji przemysłowej i utrzymywanie stałej łączności radiowej i telefonicznej, 2-ga osoba pełni dyżur na dostrzegalni o wysokości 36 metrów w Leśnictwie Nadziejewki (Krobielewko) obserwując tereny leśne przy pomocy lornetki oraz ustala kąty pod jakimi zauważyła źródło dymu lub pożaru przy pomocy kątomierza kolimatorowego- elektronicznego i o wszystkich zdarzeniach informuje bezpośrednio PAD Nadleśnictwa przy pomocy radiotelefonu i telefonu. Montaż i demontaż pomp stojakowych i ich konserwacja na miejscach biwakowania, oraz drobne naprawy urządzeń na miejscach biwakowania i miejscach postoju. poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 250.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wiedza i doświadczenie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Sytuacja ekonomiczna i finansowa, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, terminu wykonania, zleceniodawców, rodzaju świadczonych usług (wg wzoru - zał. nr 4 do SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokóły odbioru robót, faktury, wydruki z Systemu Informacyjnego Lasów Państwowych o nazwie Karta Konta Wierzyciela itp.). Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: a)wskazanie podmiotu na rzecz, którego były realizowane, b)wskazanie, że wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, c)wskazanie miejsca wykonania, d)wskazanie zakresu i wartości wykonanej usługi, e)wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), oraz opinię podmiotu wskazanego powyżej lit a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się wykonywaniem takich usług o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. Wykaz osób. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz osób i podmiotów (wg wzoru - zał. nr 5 do SIWZ), iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie obserwacji terenów leśnych wydane przez jednostki organizacyjne Lasów Państwowych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje wykazanych osób, a w przypadku wykazania w rubryce wykazu osób pt. będzie dysponował następującymi osobami do wykonania zamówienia załączy również zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opłacona polisa. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 tys. zł oraz załączy polisę potwierdzającą zawarcie takiego ubezpieczenia. Aktualny odpis z właściwego rejestru. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Prawo zamówień publicznych mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Oświadczenie o spełnianiu warunków. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikajacych z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Zał. nr 1- druk oferty cenowej.doc Druk oferty cenowej składany zamawiajacemu. Oświadczenie. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej w Nadleśnictwie Antonin w roku 2016
Dodano: 2016-02-08 - WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE DOŚWIADCZALNYM KAMIŃSKO W 2016 ROKU
Dodano: 2015-12-22 - Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Gniezno w roku 2016
Dodano: 2015-12-18 - kompleksowe wykonanie prac w Lesie Doświadczalnym z zakresu pozyskania i zrywki drewna w 2015 roku
Dodano: 2015-07-03 - Usługi z zakresu szkółki leśnej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Wolsztyn w 2015r.
Dodano: 2015-01-30 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2015 roku (trzecie postępowanie - szkółkarstwo, nasiennictwo i selekcja)
Dodano: 2015-01-16 - Wykonanie usług leśnych w 2015 roku w Nadleśnictwie Taczanów, leśnictwie Koryta, pakiet nr 3
Dodano: 2014-12-19 - zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie prac w Lesie Doświadczalnym z zakresu pozyskania i zrywki drewna w 2014 roku w ilości do 903,59 m3.
Dodano: 2014-08-06 - Wykonywanie usług z zakresu mechanicznego przygotowania gleby rozdrabniania odpadów na powierzchniach zrębowych na terenie Nadleśnictwa Jastrowie w 2014 r.
Dodano: 2014-04-03 - Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Międzychód w roku 2014 w ramach projektu pn. Ochrona gatunków i siedlisk in situ w Nadleśnictwie Międzychód i Nadleśnictwie Łobez, dofinansowanego z EFRR
Dodano: 2014-03-28