Przetargi.pl
Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Międzyzdroje w roku 2010 jako Realizacja projektu: Ochrona siedlisk priorytetowych na obszarach NATURA 2000 nadleśnictw Bogdaniec i Międzyzdroje w ramach działania 5.1. priorytetu V Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.

Nadleśnictwo Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Niepodległości 35
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3280527
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Międzyzdroje
    ul. Niepodległości 35 35
    72-500 Międzyzdroje
    tel. 091 3280527
    REGON: 81053921000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Międzyzdroje w roku 2010 jako Realizacja projektu: Ochrona siedlisk priorytetowych na obszarach NATURA 2000 nadleśnictw Bogdaniec i Międzyzdroje w ramach działania 5.1. priorytetu V Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    242361,47
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 132.53 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdego z pakietów określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdego z pakietów określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 2) i 3), jeżeli wykonawca 1) a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) - prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na terenie co najmniej 1 leśnictwa . b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej); c) dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: d) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2), 2) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; informacja z Krajowego Rejestru Karnego o której mowa w niniejszym punkcie powinna zostać złożona dla: - w przypadku osób fizycznych (osób prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) - dla nich samych, - w przypadku osób prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - dla każdego ze wspólników, - w przypadku spółek jawnych - dla każdego ze wspólników, - w przypadku osób prawnych - dla każdego z członków organu zarządzającego, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym pkt dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej. 7) wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót, faktury, wydruki z Systemu Informatycznego Lasów Państwowych o nazwie Karta Konta Wierzyciela itp). Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: a) wskazanie podmiotu na rzecz, którego były realizowane, b) wskazanie, że wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, c) wskazanie miejsca wykonania, d) wskazanie zakresu i wartości wykonanej usługi e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), oraz opinię podmiotu wskazanego powyżej lit a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. 8) wykaz osób (wg wzoru - załącznik nr 5), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.3 ppkt 8) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej) dla osób wskazanych w wykazie osób (załącznik nr 5) - 11) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 6), 12) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.3 ppkt 13) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował, 13) polisę potwierdzającą, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach