Przetargi.pl
"Wykonywanie usług laboratoryjnych dla Kopalni Soli „Wieliczka””

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
    REGON: 00004168300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna - Górnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonywanie usług laboratoryjnych dla Kopalni Soli „Wieliczka””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na: 1) wykonywaniu analiz laboratoryjnych prób ścieków, prób wycieków kopalnianych oraz prób powietrza kopalnianego, 2) wykonywaniu analiz laboratoryjnych jakości wody sieciowej i uzupełniającej zład w czterech zamkniętych obiegach ciepłowniczych (cztery kotłownie gazowe), 3) obsłudze pomiarowo-chemicznej i analitycznej instalacji utylizacji wód zasolonych. 1.2. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia usług, o których mowa w pkt 1.1, o wartości co najmniej 60% wynagrodzenia całkowitego brutto określonego w ofercie. Wykonanie pozostałej ilości usług, na kwotę stanowiącą równowartość 40% wynagrodzenia całkowitego brutto, Zamawiający zleci w zależności od potrzeb (prawo opcji). 1.3. Wykonywanie analiz laboratoryjnych prób ścieków, prób wycieków kopalnianych oraz prób powietrza kopalnianego: 1) Szczegółowy zakres usług polegających na wykonywaniu analiz laboratoryjnych prób ścieków, prób wycieków kopalnianych oraz prób powietrza kopalnianego, ich ilość, częstotliwość odbioru prób przez Wykonawcę oraz termin dostarczenia wyników przez Wykonawcę zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca jest zobowiązany odebrać od Zamawiającego próby ścieków, próby wycieków kopalnianych oraz próby powietrza kopalnianego przeznaczone do analizy laboratoryjnej we własnym zakresie. Przekazywanie prób do analizy laboratoryjnej będzie następować w siedzibie Zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wyniki analiz laboratoryjnych do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie. 4) Wyniki analiz laboratoryjnych winny być dostarczane Zamawiającemu na piśmie. 5) Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego zawiadomienia Zamawiającego o wynikach analiz laboratoryjnych, które odbiegają od normy. Wyniki winny być w takim przypadku przekazane Zamawiającemu telefonicznie lub na adres e-mail, a następnie w zwyczajnym biegu spraw przekazane na piśmie. 6) Analizy laboratoryjne prób ścieków, prób wycieków kopalnianych oraz prób powietrza kopalnianego winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi europejskimi i polskimi normami, a w zakresie analiz prób powietrza z dokładnością określoną w § 142 rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016r w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia dokładności oznaczeń poszczególnych rodzajów gazów po wcześniejszym pisemnym powiadomieniu Wykonawcy. 1.4. Wykonanie analiz laboratoryjnych jakości wody sieciowej i uzupełniającej zład w czterech zamkniętych obiegach ciepłowniczych (cztery kotłownie gazowe): 1) Szczegółowy zakres usług polegających na wykonywaniu analiz laboratoryjnych jakości wody sieciowej i uzupełniającej zład w czterech zamkniętych obiegach ciepłowniczych (cztery kotłownie gazowe) został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Celem wykonywania analiz laboratoryjnych jakości wody sieciowej i uzupełniającej zład w czterech zamkniętych obiegach ciepłowniczych (cztery kotłownie gazowe), Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego pobierania próbek wody z obiegów ciepłowniczych. Próbki winny być pobierane w poniedziałek, środę i piątek każdego tygodnia w godzinach od 6:00 do 10:00. Wszystkie kotłownie gazowe znajdują się w Wieliczce. Trzy kotłownie znajdują się na terenie Kopalni pod adresem Park Kingi 1 i jedna kotłownia znajduje się przy Placu Kościuszki 10. 3) Wyniki badań winny być dostarczone na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego do godziny 13:00 tego samego dnia, w którym zostały pobrane próbki wody do badania. Wyniki analiz laboratoryjnych winny być dostarczane Zamawiającemu na piśmie. Wyniki badań winny wskazywać, której kotłowni i kotła dotyczą. 1.5. Obsługa pomiarowo-chemiczna i analityczna instalacji utylizacji wód zasolonych: 1) Szczegółowy zakres usług polegających na wykonywaniu obsługi pomiarowo-chemicznej i analitycznej instalacji utylizacji wód zasolonych, ich ilość, częstotliwość odbioru prób przez Wykonawcę oraz termin dostarczenia wyników przez Wykonawcę zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca jest zobowiązany do pobierania prób do analizy laboratoryjnej we własnym zakresie. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wyniki analiz laboratoryjnych do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie. 4) Wyniki analiz laboratoryjnych winny być dostarczane Zamawiającemu na piśmie. 5) Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego zawiadomienia Zamawiającego o wynikach analiz laboratoryjnych, które odbiegają od normy. Wyniki winny być w takim przypadku przekazane Zamawiającemu telefonicznie lub adres e-mail, a następnie w zwyczajnym biegu spraw przekazane na piśmie. 6) Analizy laboratoryjne winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi polskimi i europejskimi normami. 1.6. Ograniczenie podwykonawstwa. Z uwagi na szczególne znacznie wyników analiz laboratoryjnych prób powietrza kopalnianego dla bezpieczeństwa osób przebywających w podziemnej części Kopalni Soli „Wieliczka”, Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonywania usług analiz laboratoryjnych prób powietrza kopalnianego (część III załącznika nr 1 do SIWZ). 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących badania laboratoryjne (laborantów, techników laboratoryjnych, inspektorów, kontrolerów jakości itp.) wyłącznie na podstawie umów o pracę. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załącznikach 1, 2 i 3 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73111000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 15 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/EZM/109. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach