Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUG LABORATORYJNYCH

Zespół Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych w Łodzi "PALMA" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-214 Łódź, ul. Rewolucji 1905 r. 37/39
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633 75 44 , fax. 042 6328189
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych w Łodzi "PALMA"
    ul. Rewolucji 1905 r. 37/39 37/39
    90-214 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633 75 44, fax. 042 6328189
    REGON: 00029407100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palma.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUG LABORATORYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie badań laboratoryjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIwZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851450007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz z SIWZ, a w szczególności; a) złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią w SIWZ formularze, b) zaakceptują i wypełnią wzór umowy, c) nie zostaną wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, d) oferta Wykonawcy nie zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca przystępujący do prztargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty; a) oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, c) aktualny tj. wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) aktualne tj. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz własciwego ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, e) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, f) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia następujące wymagania związane z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w zakresie: f.1) prowadzenia dokumentacji dotyczącej aparatury pomiarowo-badawczej w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych, f.2) prowadzenia dokumentacji w zakresie wewnętrznej kontroli jakości, uczestnictwa w zewnętrznym programie jakości, w zakresie zgłaszania do ewidencji prowadzonej przez stacje SANEPID dodatnich wyników badań chorób zakaźnych, g) upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy poparte odpowiednimi dokumentami określonymi w aktach normatywnych regulujących status prawny Wykonawcy, h) zaakceptowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palma.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach