Przetargi.pl
Wykonywanie usług koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, ul. Lipiańska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5700744 , fax. 91 5700744
  • Data zamieszczenia: 2014-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach
    ul. Lipiańska 4 4
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5700744, fax. 91 5700744
    REGON: 00070324000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradniapyrzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła Poniższy opis dotyczy każdej z czterech części odrębnie: Zadania koordynatora sieci współpracy i samokształcenia przeciętnie 70h/msc 1) zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, współpraca ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE), 2) organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz jej pracy na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli, 3) opracowanie planów pracy sieci współpracy i samokształcenia na 1 rok szkolny (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4) opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5) opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształce-nia, 6) opracowanie ankiet oraz przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z nauczycielami/ dyrektorami szkół/przedszkoli na początku i na koniec działania sieci współpracy i samo-kształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7) organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8) kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sie-ci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odby-tych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), 9) wspieranie aktywności nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli - uczestników sieci współ-pracy i samokształcenia, 10) motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostęp-nionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 11) systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświad-czeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 12) monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie inter-netowej, 13) promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowa-nych rozwiązań, 14) współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 15) współpraca przy organizacji i przygotowaniu szkoleń dla uczestników sieci, 16) wskazanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 17) współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu materiałów szkoleniowych, 18) kontakty z ekspertami zewnętrznymi, 19) współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca uczestniczy w spotkaniach zespołu koordynatorów sieci. Spotkania zespołu, odbywać się będą dwa razy w miesiącu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), lub w razie konieczności - częściej. O terminach spotkań Wykonawca zawiadamiany będzie drogą elektroniczną bądź telefoniczną, nie później niż na dwa dni przed planowanym terminem spo-tkania. W przypadku kolizji obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym oraz innych obowiązków osoby pełniącej wskazaną funkcję, pierwszeństwo mają obowiązki wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych), jeśli wykonawca składa ofertę na wszystkie części; 700,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 1; 700,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 2; 700,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 3; 700,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 4; Wadium może być wniesione w : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). 1.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: nr konta: 55 2030 0045 1110 0000 0363 4190 a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiają-cego (art. 45 ust. 7 ustawy). 2. Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wa-dium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 2.1 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kasie Zamawiającego a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. 1.Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 2.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 3.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wa-dium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu za-bezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wa-dium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiające-go. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo-nych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie Wykonawcy, c.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje kadry
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradniapyrzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach