Przetargi.pl
Wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Słupsk, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2015-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego zarzadca nieruchomosci

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Słupsk, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach (budynki mieszkalne) stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych i Miasta Słupsk zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, z podziałem na 4 części, w zakresie: 1)Czyszczenie (oczyszczanie) przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych według wymogów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych i norm przedmiotowych, w tym m. in. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz innych aktów wykonawczych mających związek z przedmiotem niniejszej umowy. Przez czyszczenie przewodu kominowego rozumie się oczyszczenie przewodu na całej długości użytkowej wraz z głowicami i nasadami oraz wybranie zanieczyszczeń i sadzy z wyczystki ich wyniesienie wraz z utylizacją. a.czyszczenie przewodów dymowych następuje: 2 razy w okresie trwania umowy, gdzie pierwsze czyszczenie należy wykonać od stycznia do marca, a drugie od kwietnia do czerwca. b.czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi następuje:1 raz w okresie trwania umowy, w terminie do końca czerwca. c. czyszczenie przewodów wentylacyjnych następuje:1 raz w okresie trwania umowy, w terminie do końca czerwca. 2)Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w lokalach i częściach wspólnych budynków (według wymagań art. 62 ustawy Prawo budowlane), wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów i nakazów do usunięcia nieprawidłowości w lokalach. Do zakresu kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych wchodzi także wydawanie opinii dotyczących: a.ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych; b.szczelności przewodu kominowego ze wskazaniem miejsca nieszczelności; c.przełączeń paleniskowych, spalinowych i wentylacyjnych do innych przewodów ze wskazaniem przewodu, do którego winny być przełączone; d.potwierdzenia prawidłowości podłączeń urządzeń do przewodów, dokonanych po wydanej przez inny zakład opinii bez względu na ilość podłączeń e.inwentaryzacja przewodów i podłączeń urządzeń grzewczo-kominowych wraz z kratkami wentylacyjnymi. 3)W ramach umowy Zamawiający może zlecić dodatkowo, a Wykonawca winien wykonać usługi dodatkowe w następującym zakresie: a.udrożnienie przewodu kominowego za pomocą bolca lub przebijaka bez wykucia otworów pomocniczych b.odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych lub usuwanie gniazd ptaków z wykuciem otworów pomocniczych, c.wykonanie prześwietleń przewodów kominowych specjalistyczną kamerą TV. d.Sporządzenie opinii kominiarskiej na potrzeby określenia sposobu i rodzaju ogrzewania jakie można zastosować w lokalach. 2.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 4 części. 1)CZĘŚĆ Nr 1 - wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach stanowiących własność Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku -AWiL nr 1 Szczegółowy wykaz nieruchomości oraz zestawienie ilości poszczególnych typów przewodów kominowych - określa załącznik Nr 8.1 do SIWZ. 2)CZĘŚĆ Nr 2 - wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach stanowiących własność Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku -AWiL nr 2 Szczegółowy wykaz nieruchomości oraz zestawienie ilości poszczególnych typów przewodów kominowych - określa załącznik Nr 8.2 do SIWZ. 3)CZĘŚĆ Nr 3 - wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Słupsk zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku - AZG Rejon nr 10 Szczegółowy wykaz nieruchomości oraz zestawienie ilości poszczególnych typów przewodów kominowych - określa załącznik Nr 8.3 do SIWZ. 4)CZĘŚĆ Nr 4 - wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Słupsk zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku - AZG Rejon nr 11 Szczegółowy wykaz nieruchomości oraz zestawienie ilości poszczególnych typów przewodów kominowych - określa załącznik Nr 8.4 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Niniejsze postępowanie składa się z 4 części. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 8.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10.Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach