Przetargi.pl
Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez MZBM w Kaliszu w podziale na 5 części

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Aleja Wolności 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7677700 , fax. 062 7677702
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    Aleja Wolności 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7677700, fax. 062 7677702
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez MZBM w Kaliszu w podziale na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : 1)okresową kontrolę, raz w roku, polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) 2)czyszczenie przewodów kominowych : dymowych (czterokrotne), spalinowych (dwukrotne) i wentylacyjnych (jednokrotne) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2006r. Nr 80 poz.563, ), 3)inne usługi kominiarskie wynikające z faktycznych potrzeb (np. wskazywanie przewodów do podłączenia urządzeń grzewczo-kominowych, wentylacyjnych i spalinowych wraz z wydaniem opinii, udrażnianie przewodów kominowych wraz z usunięciem gniazd ptasich, zagruzowań itp., montaż drzwiczek wycierowych, montaż kratek wentylacyjnych, Instalowanie nasad na przewodach kominowych itp..). Wykaz usług kominiarskich przewidywany do wykonania z podziałem na części został przedstawiony w zał. do SIWZ ( Ilości zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo na podstawie realizacji tego typu usług w latach 2008-2009). Wykaz budynków objętych zamówieniem (z podziałem na części i wyszczególnieniem ilości przewodów kominowych) stanowi załącznik do SIWZ. W sytuacjach uzasadnionych , w trakcie realizacji umowy, Zamawiający : a)zastrzega sobie możliwość zmiany liczby budynków ( zmiana zarządcy nieruchomości, odebranie nieruchomości przez właścicieli, przejęcie w zarząd dodatkowych nieruchomości) oraz związanej z tym zmiany ilości usług o których mowa w pkt. 1. i 2. , co stanowi podstawę do stosownej zmiany umowy na podstawie aneksu , b)zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych usług, o których mowa w pkt. 3, c)dopuszcza udzielenie dodatkowych zleceń na wykonanie usług kominiarskich nie wyszczególnionych w wykazie do kwoty nie wyższej niż 20.000 zł. brutto dla każdej części. Wykonawca wyłoniony w przetargu zobowiązany jest do posiadania w okresie realizacji umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej 200.000 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia, bez podlimitów , udziałów własnych i franszyzy redukcyjnej. Zakres ubezpieczenia musi obejmować odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone nieumyślnie, w tym wskutek rażącego niedbalstwa. Wykonawca w w/w okresie zobowiązany jest przedkładać uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykażą, że wykonali (zrealizowali), w tym także wykonali w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę lub usługi kominiarskie na łączną kwotę nie mniejszą niż : 30.000 zł brutto - dla każdej części. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać doświadczenie będące sumą doświadczeń dla poszczególnych części, na które składa ofertę. W przypadku usług będących w trakcie realizacji Zamawiający będzie brał pod uwagę kwoty brutto odnoszące się do już wykonanych części umowy, wpisane do formularza :Wykaz usług, stanowiącego załącznik do oferty. b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. (co najmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych lub : co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych i 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej , należącą (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy Pzp). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe warunki muszą spełniać : a)warunek 1,3,4. - każdy Wykonawca, b)warunek 2 - łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać : 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ .Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby upoważnioną/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zaleca odpowiednie skreślenie w formularzu oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w zakresie przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3)wykaz usług (zawierający informacje o odbiorcy usługi, miejscu świadczenia usługi, zakresie, wartości usług brutto, terminach rozpoczęcia i zakończenia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie/wykonywanie (np. referencje, itp.), na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt.2.a) -załącznik nr 3 do SIWZ, 4)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ - Wykaz osób 5)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt. 4. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6)Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby o których mowa w pkt. 4 wymaganych kwalifikacji /uprawnień. W przypadku oferty składanej przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione : a )w pkt 2, składa każdy z wykonawców oddzielnie, b)w pkt 3,4,5,6 wykonawcy składają łącznie, c)w pkt 1. składają odpowiednio, jako np. oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentu, o którym mowa w pkt 2., stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87 poz.605). Dokumenty, o których mowa powyżej ( z wyjątkiem pkt.1.) należy złożyć w formie oryginałów lub kopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby upoważnioną/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach