Przetargi.pl
Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.

Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Plac Basztowy 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092631 , fax. 077 4092631
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Plac Basztowy 3 3
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092631, fax. 077 4092631
    REGON: 53150000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia : 1) usługa okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w oparciu o art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994.( Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmianami ) 2) usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych ,spalinowych i wentylacyjnych w oparciu o § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków , innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U. Nr 80 z 2006 r. poz. 563 ) , tj. -minimum czterokrotne czyszczenie przewodów dymowych w ciągu w 2010 roku -minimum dwukrotne czyszczenie przewodów spalinowych w ciągu 2010 roku -minimum jednokrotne czyszczenie przewodów wentylacyjnych w ciągu 2010 roku . Przewód należy wyczyścić do uzyskania pełnej drożności . UWAGA ; Czyszczenie komina obejmuje usuwanie sadzy i wyniesienie jej poza obręb budynku . 3) wydawanie opinii kominiarskich dotyczących w szczególności : - kontroli prawidłowości podłączenia do przewodów kominowych urządzeń grzewczych , spalinowych i wentylacyjnych , - dokonywania odbiorów remontowanych i nowowybudowanych przewodów kominowych - sprawdzania stanu technicznego przewodów kominowych, - wskazywania miejsc do podłączenia do przewodów kominowych nowoinstalowanych urządzeń grzewczych , spalinowych i wentylacyjnych , a) Ilość budynków gminnych : 109 szt. Ilość przewodów dymowych : 582 Ilość przewodów spalinowych : 45 Ilość przewodów wentylacyjnych : 237 Ilość lokali (mieszkania i lokale użytkowe) : 487 b)Ilość budynków Wspólnot Mieszkaniowych : 286 Ilość przewodów dymowych : 2 065 Ilość przewodów spalinowych : 632 Ilość przewodów wentylacyjnych : 1 509 Ilość lokali (mieszkania i lokale użytkowe) : 2 004 1. Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia : od dnia 01.01.2010. 2. Zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia : do dnia 31.12.2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747240000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział : 1)wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 pkt 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi SIWZ , 2) Wykonawcy posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponujący co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych , spalinowych i wentylacyjnych . W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie): 3) Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tj. wykażą , że posiadają ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej , gdy w związku z prowadzoną działalnością -ubezpieczający,ubezpieczony zobowiązany jest do naprawienia szkody osobowej albo rzeczowej. Minimalna suma gwarancyjna wynikająca z posiadanej umowy ubezpieczenia musi wynosić 50 000 zł bez możliwości pomniejszenia jej przez Ubezpieczyciela tzn. bez udziału własnego , franszyzy redukcyjnej itp. Zakres ubezpieczenia musi obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody wyrządzone nieumyślnie , w tym wskutek rażącego niedbalstwa. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia w-w wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 3,, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem, z podaniem daty , 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda : - dokumentów potwierdzających posiadanie przez osobę wskazaną do wykonania zamówienia kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia potwierdzającej spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V . Wykonawca wykaże , że posiada ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej , gdy w związku z prowadzoną działalnością -ubezpieczający,ubezpieczony zobowiązany jest do naprawienia szkody osobowej albo rzeczowej. Minimalna suma gwarancyjna wynikająca z posiadanej umowy ubezpieczenia musi wynosić 50 000 zł bez możliwości pomniejszenia jej przez Ubezpieczyciela tzn. bez udziału własnego , franszyzy redukcyjnej itp. Zakres ubezpieczenia musi obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody wyrządzone nieumyślnie , w tym wskutek rażącego niedbalstwa. 4. Inne oświadczenia i dokumenty , które należy przedłożyć wraz z ofertą : 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wymagane od Wykonawców zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) potwierdzające spełnianie tych warunków. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego(spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ustawy. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt. 1) i ppkt 2), 5) Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jako jeden wspólne dla nich wszystkich dokumenty wymienione w punktach: 2 ppkt.1) i pkt 3 ppkt.1) oraz oświadczenie wymienione w punkcie 1.1) (podpisane przez wszystkich Wykonawców lub przez ustanowionego przez nich pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs.glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach