Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 66-016 Czerwieńsk, Rynek 25
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3278565 , fax. 068 3278091
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
Rynek 25 25
66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
tel. 068 3278565, fax. 068 3278091
REGON: 00052879300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Czerwieńsk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inwestycji tj. kierowania, nadzorowania i rozliczania inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych budowy kanalizacji sanitarnej w m. Płoty i Zagórze obejmujących wykonanie kanalizacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : a) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania ( IV.2006 - IV.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie min. trzech usług IK odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nadzorowanych i rozliczanych robót budowlanych min. 15 mln zł każda, w tym przynajmniej jedna usługa IK z zaangażowaniem w wykonywanie robót budowlanych .środków pochodzących z UE, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj1. Kierownika Nadzoru Budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 2. Inspektorów Nadzoru - 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2 osoby z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji sanitarnych, 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca doświadczenie w zakresie montażu i regulacji AKPiA oczyszczalni ścieków, 3 Specjalista ds. rozliczeń - wykształcenie wyższe oraz potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w zakresie rozliczania robót budowlanych z udziałem środków finansowych Unii Europejskiej. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; c) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia ( sprzęt komputerowy z licencjonowanym oprogramowaniem oraz środki transportu ), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie usługi, posiadają środki finansowe własne lub dostęp do kredytu w kwocie nie mniejszej niż 100.000 zł, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli ofert jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie i kwalifikacje do prowadzenia rozliczenia budowy. 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jw., z podaniem ich wartości, wartości robót nadzorowanych i rozliczanych, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 8) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia. 9) Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10).Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.500.000 zł. 11) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155) wymienionymi w sekcji III.2.1) ogłoszenia..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1137F na odcinku Witaszkowo - Kozów
Dodano: 2016-07-25 - Zaprojektowanie i wykonanie zadania dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1429F w m. Bobrowice
Dodano: 2016-06-07 - Zaprojektowanie i wykonanie zadania dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1143F na odcinku Lubiatów - Trzebule
Dodano: 2016-06-02 - Przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowo - wykonawczej przebudowy ul. Kupieckiej do skrzyżowania z ul. Sportową łącznie z odcinkiem ul. Sportowej w Słubicach
Dodano: 2015-08-12 - Przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej ścieżki rowerowej na koronie wału przeciwpowodziowego na odcinku Nowy Lubusz do granicy z gminą Górzyca
Dodano: 2015-08-11 - Przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej rozbudowy skrzyżowania dróg gminnych ul Narutowicza, Rzepińskiej i Nocznickiego w Słubicach
Dodano: 2015-07-15 - Zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. Kąpielową a Mieszka I w Żarach (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2015-06-29 - Przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej przebudowy ul. Kopernika i Al. Niepodległości w Słubicach
Dodano: 2015-05-13 - Wykonanie projektu kanalizacji deszczowej ciśnieniowej wraz z urządzeniami technicznymi łączącej zbiornik wód deszczowych zlokalizowany na działce gruntu nr 121/84 obręb 4 Śródmieście w Kostrzynie nad Odrą na bazie magazynowo - transportowej Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o.
Dodano: 2014-02-05 - OCENA STANU TECHNICZNEGO PODPÓR OBIEKTÓW MOSTOWYCH POD KĄTEM OKREŚLENIA OCENY MOŻLIWOŚCI PRZENIESIENIA USTROJU NOŚNEGO KLASY A WG. NORMY PN-85/S-10300, W ROZBICIU NA 2 ZADANIA: 1. MOST GRANICZNY W CIĄGU DK 22 W KM 0+000 NAD RZ. ODRĄ W M. KOSTRZYN; 2. MOST W CIĄGU DK 32 W KM 28+601 NAD RZ. BÓBR W M. BRZÓZKA
Dodano: 2011-02-03