Przetargi.pl
Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych dla Gminy Wieprz

Gmina Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-122 Wieprz, 217
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8755100
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
    217 217
    34-122 Wieprz, woj. małopolskie
    tel. 033 8755100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych dla Gminy Wieprz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przewidziany do realizacji: usługi obejmować będą badanie ksiąg wieczystych, rozgraniczenia nieruchomości, podział działek budowlanych wraz ze sporządzaniem map jednostkowych do celów prawnych, podział gruntów rolnych wraz ze sporządzaniem map jednostkowych do celów prawnych, sporządzanie map zasadniczych w systemie numerycznym i analogowym, aktualizacje map zasadniczych do celów projektowych w systemie numerycznym i analogowym, sporządzanie pomiarów powykonawczo - inwentaryzacyjnych obiektów, wznowienie granic wraz ze stabilizacją, wykonywanie map do celów prawnych wypisów i wyrysów wraz z wykazem zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (z odpowiednimi uprawnieniami zawodowymi), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, d)prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno - kartograficznych; e)posiadają doświadczenie zawodowe o zakresie odpowiadającym zakresowi niniejszego zamówienia; f)zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami;, ZADANIE 1 - PDZIAŁY i ROZGRANICZENIA Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów przedstawionych w tabeli poniżej. L.p. Kryterium Waga Sposób punktowania 1. CENA BRUTTO 100% Zgodnie z poniższymi podkryteriami- suma punktów w podkryteriach A. Badanie księgi wieczystej 5% Najniższa suma cen/ badana suma cen x 5 Pierwsza działka Każda następna działka B. Rozgraniczenie nieruchomości 5% Najniższa suma cen/badana suma cen x 5 Pierwszy punkt Każdy następny punkt C. Podział działek budowlanych wraz ze sporządzeniem map jednostkowych do celów prawnych (w 4 egz) 30% Najniższa suma cen/badana suma cen x 30 Pierwsza działka , przy wydzielaniu do33% powierzchni nieruchomości podlegającej podziałowi Pierwsze dwie działki, przy wydzielaniu powyżej 33% powierzchni nieruchomości podlegającej podziałowi Każda następna działka D. Podział gruntów rolnych wraz ze sporządzeniem map jednostkowych do celów prawnych (w 4 egz) 30% Najniższa suma cen/badana suma cen x 30 Pierwsza działka , przy wydzielaniu do 33% powierzchni nieruchomości podlegającej podziałowi Pierwsze dwie działki, przy wydzielaniu powyżej 33% powierzchni nieruchomości podlegającej podziałowi Każda następna działka E. Wznowienie granic ze stabilizacją 5% Najniższa suma cen/badana suma cen x 5 Za pierwszy punkt Za następny punkt F. Wykonanie map do celów prawnych wypisów i wyrysów wraz z wykazem zmian (w 4egz) 25% Najniższa suma cen/badana suma cen x 25 Za pierwszą działkę Za każda następną działkę ZADANIE 2 - AKTUALIZACJE MAP Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryteriów określonych w tabeli poniżej: L.p. Kryterium Waga Sposób punktowania 1. CENA BRUTTO 100% Zgodnie z poniższymi podkryteriami- suma punktów w podkryteriach A. Sporządzanie mapy zasadniczej do celów projektowych w systemie numerycznym ( w 3 egz) 30% Najniższa suma cen/ badana suma cen x 30 Pierwszy hektar Każdy następny hektar Sporządzanie mapy zasadniczej do celów projektowych w systemie analogowym ( w 3 egz) Pierwszy hektar Każdy następny hektar B. Aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych w systemie numerycznym ( w 3 egz) 30% Najniższa suma cen/ badana suma cen x 30 Pierwszy hektar Każdy następny hektar Aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych w systemie analogowym ( w 3 egz) Pierwszy hektar Każdy następny hektar C. Pomiar powykonawczy obiektu (w 2 egz) 10% Najniższa cena/ badana cena x 10 Pojedynczy budynek D. Pomiar powykonawczo - inwentaryzacyjny (w 2 egz) - obiekty liniowe 10% Najniższa suma cen/ badana suma cen x 10 Za pierwsze 100mb Za każde następne 100mb E. Pomiar powykonawczo - inwentaryzacyjny - przyłącza (w 2 egz) 10% Najniższa suma cen/ badana suma cen x 10 Za pierwsze przyłącze Za każde następne przyłącze F. Pomiar powykonawczo-inwentaryzacyjny - obiekty punktowe (w 2 egz)- skrzynki, studzienki, słupy itp. 10% Najniższa suma cen/ badana suma cen x 10 Za pierwszy punkt Za każdy następny punkt Oferty będą rozpatrywane dla każdego zadania oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane 1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1A i 1B, 2.wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ; 3.w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać dołączony dokument ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania tych podmiotów w przedmiotowym postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt. 4,5, zaś reprezentant do złożenia wszystkich dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt. Od 1 do 9, 4.oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - kopia uprawnień zawodowych o odpowiednim zakresie; 6.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata) usług, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (min.3 usługi); załącznik nr 7 7.Oświadczenia złożone na podstawie art.22 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006r Nr 164, poz. 1163)-załącznik 3, 4,5 ; 8.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; - załącznik nr 6 9.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu- (formularz ofertowy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach