Przetargi.pl
Wykonywanie usług geodezyjno - kartograficznych na potrzeby Gminy Miasto Zambrów w latach 2019-2022.

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług geodezyjno - kartograficznych na potrzeby Gminy Miasto Zambrów w latach 2019-2022.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjno - kartograficznych w niżej wymienionym zakresie: 1. Podziały nieruchomości - działki lub grupy działek przylegających do siebie i stanowiących własność jednego właściciela realizowane w III etapach: a) Przygotowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości zawierającego: granice nieruchomości podlegającej podziałowi, oznaczenie nieruchomości według danych z ewidencji gruntów oraz księgi wieczystej, naniesione w kolorze czerwonym granice projektowanych działek i ich powierzchnie w 3 egzemplarzach – I etap b) Wykonanie operatu projektu podziału przyjętego do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zawierającego: protokół z przyjęcia granic nieruchomości, wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny, mapę z projektem podziału oraz 4 egzemplarze mapy z projektem podziału – II etap, c) Wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych i sporządzenie protokołu z tych czynności – III etap. • Termin wykonania poszczególnych etapów prac – 3 tygodnie od otrzymania zlecenia • Oferta powinna zawierać cenę wykonania poszczególnych etapów prac określonych w punktach a), b) i c) w rozbiciu na : - podział na 2 działki, - podział na 3 do 10 działek, ( za 1 działkę i każdą następną ) - podział na 11 i więcej działek (za 1 działkę i każdą następną ). 2. Scalanie i podział nieruchomości: a) Opracowanie geodezyjnej dokumentacji projektowej scalenia i podziału nieruchomości zgodnie z przepisami określonymi w Dziale III Rozdział 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami i przepisami wykonawczymi, b) Wyznaczenie i utrwalenie na gruncie granic nowo wydzielonych działek gruntu, okazania uczestnikom postępowania scaleniowo-podziałowego granic otrzymanych działek gruntu. • Termin wykonania prac po uzgodnieniu zostanie określony w zleceniu • Oferta powinna zawierać cenę dla jednej działki powstałej w wyniku scalenia i podziału nieruchomości. 3. Sporządzenie operatu aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków, połączenia działek, dla nieruchomości stanowiących własność Miasta Zambrów: sporządzenie mapy do celów prawnych, wykazu zmian gruntowych i budynkowych lub innej dokumentacji określonej w zleceniu. • Termin wykonania prac – 2 tygodnie od otrzymania zlecenia • Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia jednego operatu aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków. 4. Rozgraniczenie nieruchomości: w zakres prac wchodzi całość prac z ustaleniem przebiegu granic, trwała stabilizacja wyznaczonych punktów oraz sporządzenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej. • Termin wykonania pracy: 2 miesiące od daty otrzymania zlecenia, • Oferta powinna zawierać cenę za określenie położenia i stabilizację dwóch pierwszych punktów i za każdy następny oraz cena za każdy punkt pośredni na linii granicznej. 5. Wznowienie znaków granicznych: w zakres prac wchodzi określenie pierwotnego położenia punktów granicznych i ich trwała stabilizacja na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów (1 egz. dla Urzędu Miasta). • termin wykonania pracy: 3 tygodnie od daty otrzymania zlecenia, • Oferta powinna zawierać cenę za określenie położenia i stabilizację pierwszego punktu i za każdy następny oraz cenę za każdy punkt pośredni na linii granicznej. 6. Sporządzanie map do celów projektowych w skali 1:500 wraz z wykazem właścicieli : • Termin wykonania: w zależności od wielkości opracowania 3-4 tygodni od daty otrzymania zlecenia, • Oferta powinna zawierać cenę za sporządzenie mapy do celów projektowych za hektar bez pomiaru i z wykonaniem pomiaru oraz dodatkowo za opracowanie cyfrowe mapy w formacie uzgodnionym ze zleceniodawcą. 7. Opracowanie inwentaryzacji powykonawczej trasy dróg, urządzeń podziemnych i nadziemnych: • Termin wykonania : rozpoczęcie prac po wybudowaniu drogi, urządzeń podziemnych i nadziemnych, niezwłocznie po zgłoszeniu, dostarczenie dokumentacji z inwentaryzacji dla zleceniodawcy w terminie 2 tygodni od daty pomiaru, • Oferta powinna zawierać cenę za wykonanie inwentaryzacji drogi za 100 m, inwentaryzacji trasy urządzeń za 100 m trasy oraz za przyłącze bez względu na jego długość. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z podanymi kryteriami przy poszczególnych usługach i zawierać ceny w rozbiciu na wszystkie wymienione grupy. Oferty nie spełniające tych kryteriów będą odrzucone. Ceny wyszczególnione w ofercie podaje się w kwocie brutto uwzględniającej podatek VAT. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia przesłanek określonych w art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek ich posiadania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach