Gmina Bieliny ogłasza przetarg
- Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
- Data zamieszczenia: 2018-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
ul. Partyzantów 17
26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług edukacyjnych- prowadzenie zajęć rytmicznych step up w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonywanie usług edukacyjnych - prowadzenie zajęć rytmicznych step up w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” Projekt pn,: Bielińskie Stacje Wsparcia jest dofinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 r. – 2020 r. w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa edukacyjna – prowadzenie zajęć rytmicznych „Step - up” lub 29,5 h, w każdej z sześciu Stacji Wsparcia. W ciągu 3 dni od podpisania umowy wykonawca winien przedstawić harmonogram, wg którego będą odbywać się zajęcia i uzgodnić go z kierownikiem projektu tak by zajęcia odbywały się w godzinach funkcjonowania każdej z sześciu Stacji Wsparcia i nie kolidowały z pozostałym harmonogramem pracy Stacji Wsparcia. Zajęcia będą odbywać się w sześciu miejscowościach tj.: Bieliny, Huta Podłysica, Huta Nowa, Porąbki, Lechów, Napęków w miejscu i godzinach funkcjonowania placówek Stacji Wsparcia. W ciągu trzech dni od podpisania umowy osoba prowadząca zajęcia winna: opracować scenariusze wg., których będzie prowadzić zajęcia i uzgodnić je z kierownikiem projektu „Bielińskie stacje wsparcia”; wykonać sprawozdania z realizacji zajęć. Osoba prowadząca zajęcia powinna rozwijać zainteresowania i umiejętności uczniów poprzez ekspresję i indywidualne predyspozycje. 2. Szczegółowy zakres usług oraz warunki ich realizacji zawiera wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 4 do siwz, 3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia i wykonywania usługi zgodnie z poniższymi zapisami siwz: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu usług w sześciu placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Bieliny w miejscowościach: Bieliny, Huta Podłysica, Huta Nowa, Porąbki, Lechów, Napęków. Wsparciem w ramach projektu zostanie objętych 15 osób (dzieci i młodzieży do 18 r. życia) w każdej ze Stacji Wsparcia. Uczestnikami zajęć będą objęte osoby zagrożone ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Uczestnikami będą dzieci i młodzież ze szkół podstawowych, gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych, którzy mają problem z nauką, wywodzą się z rodzin dysfunkcyjnych. Zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia będą miały na celu: wspomaganie ich w zakresie edukacyjnym, opiekuńczym i wychowawczym, organizację spędzenia czasu w atrakcyjny sposób, wygenerować nowe możliwości rozwoju pasje i zainteresowania. Zamawiający nie wyklucza udziału w zajęciach osób z niepełnosprawnościami. b) Wykonawca usługi zapewni wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć. Usługa winna być prowadzona na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży. c) Wykonawca przed podpisaniem umowy zapozna się z wnioskiem aplikacyjnym o dofinansowanie projektu, umowa o dofinansowanie, wytycznymi programowymi oraz zobowiązuje się do przestrzegania postanowień wynikających z wymienionych w niniejszym ustępie dokumentów, w związku z czym zobowiązany jest m.in. do udzielenia wszelkich informacji niezbędnych Zamawiającemu do promocji związanej z realizacją projektu. d) Wykonawca przedstawi zamawiającemu harmonogram terminów zajęć w ciągu 3 dni od podpisania umowy. Harmonogram dostarczony zamawiającemu podlega zatwierdzeniu przez kierownika projektu „Bielińskie stacje wsparcia”. e) Usługi będą realizowane w placówkach stacji wsparcia w dniach i godzinach ustalonych w harmonogramie z kierownikiem projektu „Bielińskie stacje wsparcia” i osobami prowadzącymi stacje wsparcia. f) Poszczególne placówki Stacji Wsparcia znajdują się w miejscowościach: Lechów, Huta Podłysica, Huta Nowa, Porąbki, Napęków, Bieliny. g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, ponadto zobowiązany jest do opracowania scenariuszy (programu zajęć) odwołujących się do treści programu nauczania realizowanego w ramach prowadzonych zajęć, dostosowania form i metod nauczania do możliwości osób uczestniczących w zajęciach, sprawowania opieki nad osobami uczestniczącymi w zajęciach, poddać się kontroli Zamawiającego oraz Instytucji Pośredniczącej. h) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i oddania Zamawiającemu po każdych zajęciach w danej grupie, następujących dokumentów: listę obecności uczestników, dziennik zajęć zawierający m. in. Wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, inne dokumenty zlecone przez zamawiającego w czasie trwania umowy. i) Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie wypracowanych materiałów stworzonych w trakcie i po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia do innych działań Zamawiającego. j) Wykonawca, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: nie zgłoszenie się uczestników na zajęcia, przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestników zajęć, innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć i umowy. k) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, na zakończenie każdego miesiąca, w którym odbyły się zajęcia następujących dokumentów: Faktury /Rachunku za prowadzoną usługę, innej dokumentacji niezbędnej do realizacji zajęć dokumentów zawartych w punkcie ppkt g oraz. ppkt h. l) Wykonawca będzie musiał w razie potrzeby uczestniczyć w różnych imprezach okolicznościowych i tematycznych (może zaistnieć potrzeba uczestniczenia w zajęciach wyjazdowych – poza terenem placówki wsparcia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 2 zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 3 pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
Dodano: 2024-06-13 - Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
Dodano: 2024-05-21 - Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów”
Dodano: 2024-05-10 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 godz. grupowego kursu komputerowego podstawowego dla 10uczestników projektu pn.”Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro”
Dodano: 2024-04-24 - KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2024-04-23 - „Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu „EDUODKRYWCY”
Dodano: 2024-04-22 - USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA”
Dodano: 2024-04-22 - USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"
Dodano: 2024-04-22 - Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.
Dodano: 2024-04-11 - „Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. „Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz”
Dodano: 2024-03-15