Przetargi.pl
Wykonywanie usług edukacyjnych polegających na organizacji obozów językowych w ramach realizacji projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Szkolna 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3583127 , fax. 94 3583151
  • Data zamieszczenia: 2013-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymań
    ul. Szkolna 7 7
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3583127, fax. 94 3583151
    REGON: 00054027400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług edukacyjnych polegających na organizacji obozów językowych w ramach realizacji projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (CPV 80000000-4), polegających na zorganizowaniu dwóch 10 - dniowych obozów językowych zimowego i letniego dla uczestników Projektu tj. uczniów i uczennic Zespołu Szkół Publicznych w Rymaniu. Preferowany rejon organizacji obozów - rejon górski. 1.1 Obóz językowy zimowy. Proponowany termin organizacji obozu zimowego : 26.01.2013r - 07.02.2013r 1) Uczestnicy : a) 20 uczniów gimnazjum (wszyscy uczyli się języka angielskiego w szkole podstawowej), b) 2 nauczycieli z ZSP W Rymaniu - koszt ich wynagrodzenia nie wchodzi w cenę obozu. 2) Wykonawca w ramach organizacji obozu zatrudni 2 nauczycieli z ZSP w Rymaniu w charakterze opiekunów ( kierownik i opiekun grupy) wg wskazanych stawek, które dodatkowo będą doliczone do ceny zamówienia: a) Kierownik - 1 800,00 zł brutto b) Opiekun - 1 400,00 zł brutto. 1.2 Obóz językowy letni. Proponowany termin organizacji obozu letniego : 01.07.2013r. - 31.07.2013r. 1) Uczestnicy a) 20 uczniów szkoły podstawowej (wszyscy uczyli się języka angielskiego w klasach I - III), b) nauczycieli z ZSP W Rymaniu - koszt ich wynagrodzenia nie wchodzi w cenę obozu. 2) Wykonawca w ramach organizacji obozu zatrudni 2 nauczycieli z ZSP w Rymaniu w charakterze opiekunów ( kierownik i opiekun grupy) wg wskazanych stawek, które dodatkowo będą doliczone do ceny zamówienia: c) Kierownik - 1 800,00 zł brutto d) Opiekun - 1 400,00 zł brutto. 2. Program językowy. 2.1 Wymagania w zakresie organizacji i przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego : a) Zamawiający wymaga aby zajęcia językowe prowadzone były przez doświadczonych i przygotowanych do pracy z młodzieżą lektorów, b) Zamawiający wymaga przeprowadzenia 40 lekcji - 45 min. (wskazane 4 lekcje rano + popołudniowe warsztaty językowe) - dla każdej grupy językowej tj. dwie grupy po 10 osób każda, c) Zamawiający wymaga przeprowadzenia dodatkowo popołudniowych warsztatów językowych: symulacje językowe, konwersacje, filmy, rozwijanie umiejętności komunikacji językowej; d) Zajęcia powinny być atrakcyjne, prowadzone aktywizującymi metodami, w programie muszą być wskazane te metody ( minimum 40% zajęć musi być prowadzona metodami aktywnymi); e) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę materiałów dydaktycznych i pomocy audiowizualnych, każdemu z uczestników obozu; f) Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy złożyć do oferty ogólną koncepcję prowadzenia zajęć zawierającą: cel i formę oraz opis stosowanych metod i technik aktywizujących, stosowanie pomocy dydaktycznych, sposób weryfikacji wiedzy przekazanej uczniom, a w szczególności zamiar w uzyskaniu efektów na zakończenie realizacji Programu; g) Każdy z uczestników obozu językowego otrzyma certyfikat na zakończenie nauki. 2.2 Wymagania w zakresie organizacji i przeprowadzenia zajęć rekreacyjno - sportowych : a) Zamawiający wymaga organizacji zajęć sportowych i rekreacyjnych, wycieczek krajoznawczych - w czasie wolnym od zajęć językowych,( dostosowane do pory roku: zimą - sporty zimowe i zabawy na śniegu, kryty basen; latem - wędrówki, sporty wodne); b) Zamawiający wymaga organizacji zajęć wieczornych: quizów i gier językowych lub wieczorów piosenki językowej, a także ogniska z pieczeniem kiełbasek, konkursów i dyskotek 3. Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: 3.1 Lokalizacja. W ośrodku (obiekcie) wypoczynkowy w Polsce - w górach. 3.2 Obiekt. Wymaga się : a) aby dzieci były zakwaterowane w jednym obiekcie (budynku); b) obiekt o średniej kategorii turystycznej: pokoje z łazienką , TV; c) obiekt powinien udostępnić w ramach ceny ofertowej ( bez dodatkowych opłat ) m.in. parking, sprzęt rekreacyjny- sportowy, salę dydaktyczną lub salę konferencyjną; d) obiekt musi posiadać teren oświetlony, ogrodzony, z dostępem do kompleksu rekreacyjno-sportowego - (zaplecze sportowo-rekreacyjne własne lub wynajmowane w innym ośrodku ( podać odległość ), plac zabaw, boisko do piłki nożnej lub siatkówki lub koszykówki, miejsce na grillowanie i ognisko, stoły do gry w ping-ponga, basen, lodowisko - dostępne w cenie oferty ); e) na terenie ośrodka powinna być sala świetlicowa (wyposażona m.in. w sprzęt RTV i dyskotekowy, karaoke), sala do prowadzenia zajęć edukacyjnych; f) stołówka w miejscu zakwaterowania; g) całodobowy dostęp do telefonu dla kierownika wyjazdu; h) obiekt / ośrodek musi posiadać salę konferencyjną lub dydaktyczną wyposażoną w rzutnik multimedialny - niezbędny do wykorzystania podczas zajęć językowych - dostępność na minimum 2 godziny zegarowe dla każdej z grup szkoleniowych - wszystko w cenie oferty; i) ww. obiekty, sprzęty, materiały itp. muszą być dostępne nieodpłatnie i 24 godziny na dobę; j) obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 3.3 Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2,3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). Wyklucza się łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki; b) w przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury w lecie ) będzie możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy, bez naliczania dodatkowych kosztów; c) oddzielne pokoje dla wychowawców i opiekunów; d) zakwaterowanie uczestników w jednym budynku przez cały czas trwania wyjazdu; e) zabezpieczenie pościeli, ręczników ( min 2 na uczestnika ). 3.4 Wymagania dotyczące wyżywienia: a) 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad (dwudaniowy), podwieczorek (podany do obiadu lub na wynos po uzgodnieniu z kierownikiem - co uzależnione będzie od programu ), kolacja, na drogę powrotną suchy prowiant. Woda do picia, herbata lub kompot ( w uzgodnieniem z kierownikiem wyjazdu) dostępna na obiekcie wypoczynku przez cały okres trwania wyjazdu. Pierwszy posiłek uzależniony od godziny przyjazdu do ośrodka wypoczynku; b) wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodne z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi obowiązującymi przepisami prawa; c) napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu; d) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki; e) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy; f) podawane posiłki muszą być urozmaicone, kaloryczne - zgodnie z normami obowiązującymi w żywieniu zbiorowym; g) dostarczone produkty żywnościowe muszą być świeże i być przyrządzane w dniu ich wydania; h) przygotowywanie i podawanie posiłków musi odbywać się przy zachowaniu wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji; i) zmiany w menu oraz godzinach podawania posiłków należy każdorazowo ustalać z kierownikiem wyjazdu integracyjnego. 3.5 Transport: a) Wykonawca zapewni 1 autokar sprawny technicznie, który będzie posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne wymagane dokumenty wymagane do przewozu pasażerów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, a zwłaszcza aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego przed wyruszeniem w trasę; b) usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, posiadającymi: nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości, klimatyzację; c) wykonawca zapewni przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: utrzymywać w czystości i porządku pojazd, przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej; d) autokar musi być wyposażony w komfortowe fotele w ilości zapewniającej pełnowymiarowe miejsca dla każdego uczestnika wycieczki, z klimatyzacją, rok produkcji autobusu - nie starszy niż z 2000r., wyposażony w systemy ABS/ASR, instalację audio i video, obsługiwany przez wykwalifikowanego kierowcę; e) podstawienie autokaru na wskazany przez Zamawiającego parking w Rymaniu na co najmniej 30 minut przed planowanym wyjazdem; f) autokar musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu oraz zapewniające przejazd na trasie wycieczki; g) autokar musi posiadać osoby uprawnione do kierowania w ilości zapewniającej możliwość realizacji programu wycieczki bez przerw z równoczesnym zachowaniem wymaganego czasy pracy dla kierowców na terenie RP; h) w przypadku awarii lub niedopuszczenia pojazdu do ruchu przez właściwe służby, zapewnienie pojazdu zastępczego o nie gorszych parametrach. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie stanowi podstawy do zmiany programu wycieczki lub ograniczenia czasowego dla poszczególnych atrakcji, przewidzianych w programie. Wystąpienie z tego powodu istotnej zwłoki w realizacji programu wyjazdu (tj. powyżej 2 godzin) jest ryzykiem wykonawcy, w takim przypadku ponosi on pełną odpowiedzialność z tego tytułu i wszelkie koszty związane z zapewnieniem pojazdu zastępczego, Wykonawca zapewni w tym czasie opiekę dla grupy tj. opiekuna, dodatkowe posiłki, nocleg - jeśli to konieczne oraz zapewni realizację programu wyjazdu po zapewnieniu pojazdu zastępczego włącznie z wszelkimi kosztami wynikającym z wydłużenia czasu wyjazdu o czas niezbędny do pełnej realizacji zamówienia); i) wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki zawarte będą w cenie oferty; j) w przypadku niezapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy), k) Zamawiający może wezwać policję do sprawdzenia stanu technicznego podstawionego l) autokaru i sprawdzenia stanu trzeźwości (zawartości alkoholu we krwi) kierowcy. m) Autokar pozostaje do dyspozycji uczestników obozu. 3.6 Opieka medyczna: a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) opieka pielęgniarska z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie obiektu przez cały czas trwania obozu; c) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; d) Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium (apteczka) w podstawowe leki i środki opatrunkowe; e) Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków; f) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia izolatki dla dzieci chorych. 3.7 Opieka ratownika: wykonawca zapewni opiekę ratownika z uprawnieniami wydanymi przez WOPR podczas kąpieli uczestników na wodach otwartych w lecie i w zimie na basenie. 3.8 Inne wymagania : a) codzienne spotkania w grupach w celu omówienia problemów, podsumowania dnia, zaplanowania kolejnych dni z uwzględnieniem potrzeb uczestników, inne zaplanowane przez wykonawcę zajęcia zgodne z potrzebami uczestników i celami wychowawczymi wyjazdu integracyjnego; b) w terminie do 7 dni przed wyjazdem na obóz należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopię potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy terytorialnie oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r., nr 12, poz. 67 z poźn. zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena warunków pobytowych i atrakcyjności Ośrodka
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach