Przetargi.pl
Wykonywanie usług edukacyjnych i psychologicznych w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia”

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług edukacyjnych i psychologicznych w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części: Część 1 ) Usługa psychologiczna – pełnienie dyżuru przez psychologa (średnio 6h/mcs. w każdej z sześciu Stacji Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 432 godz.) Część 2) Usługa edukacyjna – prowadzenie zajęć rytmicznych „Step - up” lub zumba (średnio 4h/msc. w każdej z sześciu Stacji Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz.) Część 3) Usługa edukacyjna – prowadzenie zajęć plastyczno – rękodzielniczych „Świat wyobraźni” (średnio 4 h w każdej z sześciu Stacji Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz.). Część 4) Usługa edukacyjna – prowadzenie zajęć z zakresu animacji kulturalnej/ teatralnej „Na scenie marzeń” z elementami prawidłowej wymowy i dykcji (średnio 4h w każdej z sześciu Stacji Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz.). Część 5) Usługa edukacyjna – prowadzenie zajęć w zakresie wiedzy o regionie „Moja mała Ojczyzna” średnio 4h w każdej z sześciu Stacji Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz. Może zaistnieć konieczność prowadzenia zajęć w terenie. W ramach każdej z części Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia i wykonywania usługi zgodnie z poniższymi zapisami siwz: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu usług w sześciu placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Bieliny w miejscowościach: Bieliny, Huta Podłysica, Huta Nowa, Porąbki, Lechów, Napęków. Wsparciem w ramach projektu zostanie objętych 15 osób (dzieci i młodzieży do 18 r. życia raz ok w każdej ze Stacji Wsparcia. Uczestnikami zajęć będą objęte osoby zagrożone ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Uczestnikami będą dzieci i młodzież ze szkół podstawowych. gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych, którzy mają problem z nauką, wywodzą się z rodzin dysfunkcyjnych. Zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia będą miały na celu: wspomaganie ich w zakresie edukacyjnym, opiekuńczym i wychowawczym, organizację spędzenia czasu w atrakcyjny sposób, wygenerować nowe możliwości rozwoju pasje i zainteresowania. Zamawiający nie wyklucza udziału w zajęciach osób z niepełnosprawnościami. 2) Wykonawca usługi zapewni wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć opisanych w każdej z pięciu części zamówienia. Usługa winna być prowadzona na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według objętych umową na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych i psychologicznych dla dzieci i młodzieży. 3) Wykonawca przed podpisaniem umowy zapozna się z wnioskiem aplikacyjnym o dofinansowanie projektu, umowa o dofinansowanie, wytycznymi programowymi oraz zobowiązuje się do przestrzegania postanowień wynikających z wymienionych w niniejszym ustępie dokumentów, w związku z czym zobowiązany jest m.in. do: udzielenia wszelkich informacji niezbędnych Zamawiającemu do promocji związanej z realizacją projektu. 4) Wykonawcy ustalą terminy prowadzenia zajęć z osobami prowadzącymi stacje wsparcia. Harmonogram terminów zajęć w pierwszym semestrze roku szkolnego 2016/2017 zostanie dostarczony zamawiającemu w ciągu 2 dni od podpisania umowy. Harmonogram dostarczony zamawiającemu podlega zatwierdzeniu przez kierownika projektu „Bielińskie stacje wsparcia”. Kolejne harmonogramy będą ustalone minimum 7 dni przed rozpoczęciem danego semestru. 5) Usługi będą realizowane w placówkach stacji wsparcia w dniach i godzinach ustalonych z kierownikiem projektu „Bielińskie stacje wsparcia” i osobami prowadzącymi stacje wsparcia. 6) Poszczególne placówki Stacji Wsparcia znajdują się w : 1.Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lechowie, 2. Szkoły Podstawowej w Hucie Podłysicy, 3. Szkoły Podstawowej w Hucie Nowej, 4. Szkoły Podstawowej w Porąbkach, 5. Świetlicy Wiejskiej w Napękowie, 6. Zespole Szkół Samorządowych w Bielinach, 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, ponadto zobowiązany jest do: dla Część 1: a) Prowadzenia kart obserwacji raportów z przeprowadzonych spotkań b) Sprawowania opieki nad osobami uczestniczącymi w zajęciach. c) Poddać się kontroli Zamawiającego oraz Instytucji Pośredniczącej. dla Część 2,3,4,5: a) Opracowania scenariuszy (programu zajęć )odwołujących się do treści programu nauczania realizowanego w ramach prowadzonych zajęć. b) Dostosowania form i metod nauczania do możliwości osób uczestniczących w zajęciach. c) Sprawowania opieki nad osobami uczestniczącymi w zajęciach. d) Poddać się kontroli Zamawiającego oraz Instytucji Pośredniczącej. 8) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i oddania Zamawiającemu po każdych zajęciach w danej grupie, następujących dokumentów: a) Listę obecności uczestników, b) Dziennik zajęć zawierający m. in. Wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, c) Inne dokumenty zlecone przez zamawiającego. 9) Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie wypracowanych materiałów stworzonych w trakcie i po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia do innych działań Zamawiającego. 10) Wykonawca, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) Nie zgłoszenie się uczestników na zajęcia, b) Przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestników zajęć, c) Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć i umowy. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, na zakończenie każdego miesiąca, w którym odbyły się zajęcia następujących dokumentów: a) Faktury /Rachunku za prowadzoną usługę. b) Innej dokumentacji niezbędnej do realizacji zajęć dokumentów zawartych w punkcie 7 i 8. 12) Wykonawca będzie musiał w razie potrzeby uczestniczyć w różnych imprezach okolicznościowych i tematycznych (może zaistnieć potrzeba uczestniczenia w zajęciach wyjazdowych – poza terenem placówki wsparcia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach