Przetargi.pl
Wykonywanie usług edukacyjnych i psychologicznych w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług edukacyjnych i psychologicznych w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach każdej z części Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia i wykonywania usługi zgodnie z poniższymi zapisami siwz: -Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu usług w sześciu placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Bieliny w miejscowościach: Bieliny, Huta Podłysica, Huta Nowa, Porąbki, Lechów, Napęków. Wsparciem w ramach projektu zostanie objętych 15 osób (dzieci i młodzieży do 18 r. życia) w każdej ze Stacji Wsparcia. Uczestnikami zajęć będą objęte osoby zagrożone ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Uczestnikami będą dzieci i młodzież ze szkół podstawowych, gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych, którzy mają problem z nauką, wywodzą się z rodzin dysfunkcyjnych. Zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia będą miały na celu: wspomaganie ich w zakresie edukacyjnym, opiekuńczym i wychowawczym, organizację spędzenia czasu w atrakcyjny sposób, wygenerować nowe możliwości rozwoju pasje i zainteresowania. Zamawiający nie wyklucza udziału w zajęciach osób z niepełnosprawnościami. -Wykonawca usługi zapewni wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć opisanych w każdej z pięciu części zamówienia. Usługa winna być prowadzona na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych i dyżurów psychologicznych dla dzieci i młodzieży. -Wykonawca przed podpisaniem umowy zapozna się z wnioskiem aplikacyjnym o dofinansowanie projektu, umowa o dofinansowanie, wytycznymi programowymi oraz zobowiązuje się do przestrzegania postanowień wynikających z wymienionych w niniejszym ustępie dokumentów, w związku z czym zobowiązany jest m.in. do: udzielenia wszelkich informacji niezbędnych Zamawiającemu do promocji związanej z realizacją projektu. -Wykonawca przedstawi harmonogram terminów zajęć w pierwszym semestrze roku szkolnego 2017/2018 zostanie dostarczony zamawiającemu w ciągu 3 dni od podpisania umowy. Harmonogram dostarczony zamawiającemu podlega zatwierdzeniu przez kierownika projektu „Bielińskie stacje wsparcia”. Kolejne harmonogramy będą ustalone minimum 7 dni przed rozpoczęciem każdego następnego semestru. -Usługi będą realizowane w placówkach stacji wsparcia w dniach i godzinach ustalonych w harmonogramie z kierownikiem projektu „Bielińskie stacje wsparcia” i osobami prowadzącymi stacje wsparcia. -Poszczególne placówki Stacji Wsparcia znajdują się w miejscowościach: Lechów, Huta Podłysica, Huta Nowa, Porąbki, Napęków, Bieliny. -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, ponadto zobowiązany jest do: dla Część 1: Prowadzenia kart obserwacji raportów z przeprowadzonych spotkań, sprawowania opieki nad osobami uczestniczącymi w zajęciach, poddać się kontroli Zamawiającego oraz Instytucji Pośredniczącej. dla Część 2,3,4,5: Opracowania scenariuszy (programu zajęć) odwołujących się do treści programu nauczania realizowanego w ramach prowadzonych zajęć, dostosowania form i metod nauczania do możliwości osób uczestniczących w zajęciach, sprawowania opieki nad osobami uczestniczącymi w zajęciach, poddać się kontroli Zamawiającego oraz Instytucji Pośredniczącej. -Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i oddania Zamawiającemu po każdych zajęciach w danej grupie, następujących dokumentów: listę obecności uczestników, dziennik zajęć zawierający m. in. Wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, inne dokumenty zlecone przez zamawiającego w czasie trwania umowy. -Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie wypracowanych materiałów stworzonych w trakcie i po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia do innych działań Zamawiającego. -Wykonawca, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: nie zgłoszenie się uczestników na zajęcia, przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestników zajęć, innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć i umowy. -Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, na zakończenie każdego miesiąca, w którym odbyły się zajęcia następujących dokumentów: Faktury Rachunku za prowadzoną usługę, innej dokumentacji niezbędnej do realizacji zajęć dokumentów zawartych w punkcie ppkt g oraz. ppkt h. -Wykonawca będzie musiał w razie potrzeby uczestniczyć w różnych imprezach okolicznościowych i tematycznych (może zaistnieć potrzeba uczestniczenia w zajęciach wyjazdowych – poza terenem placówki wsparcia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.4) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach