Przetargi.pl
Wykonywanie usług drukarskich i introligatorskich dla potrzeb MSZ

Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-580 Warszawa, Al. Szucha 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5239962 , fax. 022 6283363
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych
    Al. Szucha 23 23
    00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5239962, fax. 022 6283363
    REGON: 01083915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług drukarskich i introligatorskich dla potrzeb MSZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług drukarskich i introligatorskich dla potrzeb MSZ zgodnie z wykazem oraz szczegółowym opisem (załącznik nr 7 do siwz). Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb na podstawie jednostkowych zamówień składanych jednorazowo w formie pisemnej przez Zamawiającego do wybranego Wykonawcy. Przedstawione w formularzu ofertowym ilości mogą ulec zmianie (zmniejszeniu). Przedstawione ceny w formularzu ofertowym wybranego Wykonawcy będą stałe i obowiązujące do 31.12.2010r. Kolorystyka może ulec zmianie w uzgodnieniu z wybranym wykonawcą. Wszystkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia zabezpiecza wybrany Wykonawca. Przedstawiony w formularzu asortyment z użyciem nazw produktów jest przykładowy. Zgodnie z art. 29 i 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający dopuszcza oferowanie wykonania usług drukarskich i introligatorskich o cechach porównywalnych, równoważnych do przedstawionych. Przedstawione w formularzu znaki, nazwy i marki są przykładowe. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawcy powinni zapoznać się ze wzorami przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego. Oglądanie wzorów przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego pok. 404 w dniu 11.12.2009r o godz. 10,00 - wejście C. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nie zapoznanie się ze wzorami. Zamawiający zastrzega sobie składanie zamówień jednostkowych od wartości 50 zł wzwyż. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia każdej zamawianej ilości w terminie do 5 dni na swój koszt do siedziby zamawiającego lub wskazanego miejsca na terenie miasta stołecznego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799711002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - zrealizowali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna wykonywanie usług drukarskich i introligatorskich o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. SIWZ 5.2.2. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w pkt 5.1.2 i 5.1.3. będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedstawione poniżej: a) Wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do siwz; b) Wypełnione Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 22 ust 1 pkt.4 w związku z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 do siwz; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) Wykaz wykonanych usług, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających, że wykonawcy zrealizowali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania- wzór- załącznik nr 6 do siwz Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna wykonywanie usług drukarskich i introligatorskich o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda; h) Do wykazu wykonanych usług należy dołączyć dokumenty wydane przez zleceniodawców potwierdzające ich wykonanie oraz że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty wyszczególnione w lit. c),d),e),f) oraz w lit. h) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie wzbudzać wątpliwości co do jej prawdziwości). Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. Treść oferty musi odpowiadać treści siwz. 2 Ponadto w ofercie należy przedstawić również nw. dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony formularz oferty, dokładny adres wykonawcy, (wypełnione wszystkie pozycje poszczególnych rubryk)- załącznik nr 1; b) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań - wzór- załącznik nr 5 - wzór do ewentualnego wykorzystania; Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach