Przetargi.pl
Wykonywanie usług badań psychologicznych kierujących pojazdami Policji w jednostkach Policji podległych KWP zs. w Radomiu

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług badań psychologicznych kierujących pojazdami Policji w jednostkach Policji podległych KWP zs. w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług badań psychologicznych kierujących pojazdami Policji w jednostkach Policji podległych KWP zs. w Radomiu. Usługa obejmuje wykonanie badania oraz wydanie zaświadczenia stwierdzającego istnienie lub brak przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdami. ODLEGŁOŚĆ Z JEDNOSTKI DO PLACÓWKI WYKONUJĄCEJ BADANIA NIE MOŻE BYĆ WIĘKSZA NIŻ 100 KM Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach poniższych zadań: Zadanie nr 1 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KMP w Ostrołęce 95 osoby Zadanie nr 2 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KMP w Płocku 169 osób Zadanie nr 3 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Żurominie 44 osoby Zadanie nr 4 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Żyrardowie 52 osób Zadanie nr 5 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Wyszkowie 79osób Zadanie nr 6 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Węgrowie 41osób Zadanie nr 7 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Ciechanowie 87 osób Zadanie nr 8 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Gostyninie 30 osób Zadanie nr 9 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Mak. Mazowieckim 30 osób Zadanie nr 10 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Przasnyszu 46osób Zadanie nr 11 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Mławie 42 osób Zadanie nr 12 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Płońsku 110 osób Zadanie nr 13 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Ostrów Mazowiecka 66 osoby Zadanie nr 14 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Pułtusk 28 osób Zadanie nr 15 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Sierpcu 53 osoby Zadanie nr 16 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Sochaczewie 40 osoby Zadanie nr 17 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Sokołowie Podlaskim. 56 osoby
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach