Przetargi.pl
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej MP.

Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Oświęcimska 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6276138 , fax. 032 6276138
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie
    ul. Oświęcimska 9 9
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6276138, fax. 032 6276138
    REGON: 27155518500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkm.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek Komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej MP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa linii autobusowej komunikacji miejskiej MP wg. rozkładu jazdy opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ - projekt umowy o następujących parametrach a)trasa: Chrzanów Płaza Kościół - Trzebinia Bolęcin - Trzebinia PKP - Chrzanów PKS i powrót b)kursuje: -w dni robocze w godz.: 6:50 a 16:57, -w soboty w godz.: -, -w niedzielę i święta: - c)dobowa praca przewozowa: - w dni robocze ilość wozokm: 251,1 ilość kursów 19, - w soboty ilość wozokm : - - w niedzielę i święta ilość wozokm: - ogółem praca przewozowa na linii objęta terminem realizacji zamówienia wynosi około 199 000,0 wozokilometrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 cytowanej ustawy oraz niżej wymienione warunki dodatkowe: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi, wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r Nr 125, poz.874 ze zm), b)wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi w zakresie regularnych przewozów osób o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł brutto(słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), c)dysponują lub będą dysponować w całym okresie realizacji usługi taborem autobusowym, spełniającym następujące wymagania: -ilość: 1 autobus, -pojemność autobusu: min 14 -wiek autobusu: autobus nie starszy niż z 2007 roku - stan techniczny: autobus spełnia wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005 roku Nr 108 poz.908 z późn. zm) i przepisach wykonawczych do niej dla autobusów miejskiej regularnej komunikacji publicznej w tym , wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 roku Nr 32 poz.262 z późn. zm.) oraz na dzień złożenia oferty musi posiadać aktualne badania techniczne, -liczba drzwi w autobusie: jedne drzwi po prawej stronie, -autobus posiada poręcze i uchwyty dostępne i zapewniające bezpieczeństwo jazdy wszystkim pasażerom korzystającym z miejsc stojących i niepełnosprawnym. -posiada łączność telefoniczną lub radiową pomiędzy kierującym autobusem a punktem dyspozytorskim Wykonawcy, z policją, pogotowiem ratunkowym i strażą pożarną, -autobus musi być wyposażony w kasowniki elektroniczne, które są dostosowane do realizacji zasad taryfy czasowej oraz poprawnego kodu kasowania wg. wzoru opisanego w Załączniku nr 2 do umowy przewozowej. Kasowniki powinny być trwale zamontowane przy drzwiach w autobusie, -liczba miejsc siedzących w autobusie: nie mniejsza niż 20% ogólnej, wskazanej przez producenta, nominalnej pojemności autobusu. -urządzenia zapewniające pasażerom możliwość sygnalizowania zamiaru wyjścia z autobusu umieszczone w miejscu zapewniającym łatwy dostęp dla wszystkich pasażerów -autobus posiada oświetlenie wewnętrzne, zapewniające oświetlenie całej przestrzeni pasażerskiej, wszystkich stopni, dostępu do każdego wyjścia, wewnętrznego oznakowania wszystkich miejsc, w których znajdują się jakiekolwiek przeszkody dla pasażerów oraz możliwość odczytu kodu kasującego, cennika opłat, a także wszelkich informacji umieszczonych wewnątrz autobusu. -autobus powinnien być wyposażony w urządzenia zapewniające wentylację i ogrzewanie pojazdu uruchamiane przez kierującego -autobus wyposażony jest w zestaw tablic kierunkowych trwale zamontowanych w autobusie, obejmujących: tablicę umieszczoną z przodu pojazdu (w ilości 1 szt.) zawierającą następujące informacje: numer linii, przystanek końcowy, tablicę boczną (w ilości 1 szt.) zawierającą następujące informacje: numer linii, przystanek końcowy tablicę tylną (1 szt.) w formie kwadratu zawierającą numer linii. Tablice powinny być sporządzone i oświetlone w sposób zapewniający ich czytelność dla wszystkich pasażerów we wszystkich warunkach pogodowych w dzień i w nocy. d)posiadają zaplecze techniczne w granicach administracyjnych powiatu chrzanowskiego zapewniające utrzymanie ciągłości wykonania zamówienia. Tytuł prawny do zaplecza: własność, dzierżawa, użyczenie. W przypadku, gdy na dzień złożenia oferty, wykonawca nie będzie posiadał zaplecza technicznego w granicach administracyjnych powiatu chrzanowskiego do oferty winien dołączyć stosowne oświadczenie, że na dzień rozpoczęcia realizacji usługi będzie w posiadaniu takiego zaplecza (załącznik nr 4 do SIWZ), e)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) równą co najmniej 200 tys. złotych f)Wykonawca akceptuje projekt umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 2. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1a) zostanie dokonana na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem. 3.Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1b) zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie przewozów regularnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie według wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku usług wykonywanych, jako zakończone wpisać należy datę poprzedzającą wszczęcie niniejszego postępowania, tj. dzień zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń zamawiającego. 4 Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1c) zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku do Formularza Ofertowego , informacji zawartych w pkt. 12 i pkt 13 oraz Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin autobusów przeznaczonych do obsługi linii przed terminem podpisania umowy. O miejscu i godzinie dokonania oględzin Zamawiający poinformuje Wykonawcę stosownym pismem. 5 Ocena spełniania warunku określonego w pkt 1 d) zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę tytułu prawnego do zaplecza technicznego położonego granicach administracyjnych powiatu chrzanowskiego bądź w przypadku, gdy na dzień składania oferty Wykonawca nie będzie posiadał zaplecza technicznego w granicach administracyjnych powiatu chrzanowskiego na podstawie analizy załącznika nr 4 do SIWZ. 6 Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1 e) zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonej przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej. 7 Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1 f) zostanie dokonana na podstawie analizy pkt. 4 Formularza ofertowego załącznik nr 1 do SIWZ. 8 Ocena spełniania warunków formalnych zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych poniżej w pkt. 1 - 3 oraz 6 - 9
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 3 Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem, wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r Nr 125, poz. 874) obejmująca obszar realizacji zamówienia. Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 4 Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie przewozów regularnych osób zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W przypadku konsorcjum warunek zostanie spełniony, jeżeli wszyscy członkowie konsorcjum lub co najmniej jeden z jego członków, wykonali usługi w zakresie przewozów regularnych o wartości nie mniejszej niż ta określona w punkcie III .2) 1 b) 5.Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie tj. faktury i referencje zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 7 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 8 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 9 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich członków konsorcjum. 10Polisa, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 200 000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych) Uwaga: w przypadku konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich członków konsorcjum. 11Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia taboru autobusowego przeznaczonego do realizacji zamówienia ( Załącznik do Formularza Ofertowego ) jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 12.Tytuł prawny do dysponowania autobusami przeznaczonymi do realizacji zamówienia, w szczególności: własność, dzierżawa, użyczenie, najem, leasing. W przypadku autobusów dzierżawionych, użyczonych, wynajmowanych lub w leasingu - Wykonawca przedstawia umowę z właścicielem autobusu upoważniającą Wykonawcę do dysponowania pojazdem. Zamawiający dopuszcza pełnomocnictwa, zezwolenia, upoważnienia jak również oświadczenia właściciela autobusu upoważniające Wykonawcę do dysponowania pojazdem, 13Jeżeli Wykonawca wykazał tabor, którym będzie dysponował wówczas zobowiązany jest przedłożyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia na cały okres realizacji usługi taboru niezbędnego do realizacji zamówienia. 14Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wówczas ma obowiązek przedłożyć odpowiednie dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.) 15.Tytuł prawny do dysponowania zapleczem technicznym położonym na terenie powiatu chrzanowskiego (tytuł własność, dzierżawa, użyczenie) lub stosowne oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ. 16Jeżeli podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia będą występować wspólnie (konsorcjum) wówczas ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.17 Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda wówczas przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Uwagi: 1.W przypadku gdy składany przez Wykonawcę oryginalny dokument lub jego kopia został sporządzony w języku obcym, Zamawiający wymaga, aby był on złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby podpisujące ofertę, na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkkm.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach