Przetargi.pl
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na liniach komunikacji miejskiej nr 132 i 184

Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary 21a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 7438401, 7438501 , fax. 0-32 2519745
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
    ul. Barbary 21a 21a
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 7438401, 7438501, fax. 0-32 2519745
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na liniach komunikacji miejskiej nr 132 i 184
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na liniach komunikacji miejskiej nr 132 relacji: Bytom Dw. PKP - Bytom Miechowice - Zabrze Rokitnica - Zbrosławice Wieszowa - Zbrosławice Kamieniec Szkoła i 184 relacji: Bytom Dw. PKP - Bytom Miechowice - Zabrze Rokitnica - Zbrosławice Wieszowa - Pyskowice Pl. Wyszyńskiego. Linia nr 132 kursuje w dni robocze, soboty, niedziele i święta a linia nr 184 kursuje tylko w dni robocze. Linie obsługiwane są dwoma autobusami niskopodłogowymi o długości nie większej niż 12 m i pojemności co najmniej 91 miejsc typu B. Przewidywana całkowita praca eksploatacyjna w okresie 10 miesięcy (okres realizacji umowy) na linii nr 132 i 184 wynosi 160.500 wzkm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 30 lipca 2009 roku do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy, którzy posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi, wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874 z póź. zm.), oraz:
    a) wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi w zakresie przewozów regularnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł, w tym każda z wykonanych usług o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł,
    b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) równą co najmniej 100 tys. zł,
    c) dysponują lub będą dysponować dwoma autobusami z homologacją, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i przepisach wykonawczych do niej dla autobusów miejskiej regularnej komunikacji publicznej w tym, wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) oraz następujące wymagania dodatkowe:
    - autobusy niskopodłogowe, nie starsze niż z 1996 roku, wyposażone w silniki spełniające normę czystości spalin co najmniej EURO 2 o długości nie większej niż 12 m i pojemności co najmniej 91 miejsc (tabor B),
    - liczba miejsc siedzących w autobusie nie może być mniejsza niż 20% ogólnej, wskazanej przez producenta pojemności autobusu,
    - przedział kierowcy - łączący się z wnętrzem pojazdu, umożliwiający bezpośredni kontakt kierowcy z pasażerem,
    - drzwi pasażerskie - co najmniej dwoje. Wszystkie drzwi uruchamiane mechanicznie ze stanowiska kierowcy spełniające wymagania techniczne ujęte w Polskiej Normie PN-S-47010,
    - kasowniki elektroniczne o min. dziesięciocyfrowym systemie kasowania w ilości co najmniej równej liczbie drzwi pasażerskich w autobusie,
    - łączność telefoniczna lub radiowa pomiędzy kierującym autobusem a punktem dyspozytorskim Wykonawcy, mającym łączność z policją i pogotowiem ratunkowym oraz łączność telefoniczną z Zamawiającym,
    - wyposażone w zestawy elektronicznych tablic kierunkowych rozmieszczonych zgodnie z § 21 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32 poz. 262 z późn. zm.).
    Uwaga: Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość oględzin autobusów zaproponowanych do realizacji zamówienia.
    Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, i tak:
    2. Ocena spełnienia warunków formalnych zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt: 6.1. - 6.3. oraz 6.6. - 6.9 SIWZ.
    3. Ocena spełnienia warunku określonego w ww. punkcie 1 a) zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług w zakresie przewozów regularnych oraz na podstawie dokumentów potwierdzających że usługi o których wyżej mowa zostały wykonane należycie (Załącznik nr 2 do SIWZ).
    4. Ocena spełnienia warunku określonego w ww. punkcie 1 b) zostanie dokonana na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    5. Ocena spełnienia warunku określonego w ww. punkcie 1 c) zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.9 SIWZ i ewentualnie w pkt 6.10 SIWZ, tj. niezbędnego do wykonania zamówienia taboru autobusowego zaoferowanego do realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ) i ewentualnie pisemnego zobowiązania innych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp (Załączniki nr 3a i 3b do SIWZ).
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).
    4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie przewozów regularnych zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.
    5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    9. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru autobusowego zaoferowanego do realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ) jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
    10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia na cały okres realizacji usługi niezbędnego do wykonania zamówienia taboru, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ww. pkt 9., Wykonawca wykazał tabor, którym będzie dysponował.
    11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 100 tys. zł (słownie: sto tysięcy złotych).
    Uwagi:
    1. W przypadku składania dokumentów, o których mowa powyżej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca ten zamiast dokumentów, o których mowa w pkt:
    a) 2, 6, 7, 8. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    b) 5. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej ,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wymagania dotyczące okresu ważności wymienionych dokumentów określone w punktach j.w. stosuje się odpowiednio.
    3. Jeżeli kwoty w dokumentach są w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według kursu średniego, publikowanego przez NBP z dnia będącego ostatnim dniem terminu na składanie ofert.
    4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie kserokopii dokumentu.
    5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
    6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
    a) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. przedstawić dokumenty i oświadczenia wymienione w ww. pkt: 1 (Załącznik nr 3b SIWZ), 2, 3, 5, 6, 7, 8 oraz że spełnia warunek określony w ww. pkt. 1. b), tj. przedstawić dokument wymieniony w ww. pkt. 11. W odniesieniu do dokumentu wymienionego w ww. pkt: 1. (Załącznik nr 3a SIWZ) oraz pozostałych dokumentów spółka cywilna lub konsorcjum winny złożyć jeden wspólny dokument,
    b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
    c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z dołączonej do oferty treści umowy zawartej pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą.
    d) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
    e) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ww. pkt 4 zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kzkgop.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach