Przetargi.pl
Wykonywanie świadczeń zdrowotnych obejmujących transport sanitarny.

Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Zjednoczenia 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2413255-59 , fax. 032 2414733
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
    ul. Zjednoczenia 10 10
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2413255-59, fax. 032 2414733
    REGON: 27150339500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/szpital_specjalistyczny
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie świadczeń zdrowotnych obejmujących transport sanitarny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Transport pacjentów z opieką średniego personelu medycznego (sanitariusz lub pielęgniarka) planowana roczna wielkość: - przebiegu: 1 500 km - czasu pracy karetki: 100 godz. Transport pacjentów z lekarzem i sanitariuszem planowana roczna wielkość: - przebiegu: 600 km - czasu pracy karetki: 40 godz. Transport pacjentów z zespołem lekarskim (karetką R) planowana roczna wielkość: - przebiegu: 175 km - czasu pracy karetki: 20 godz. Transport pacjentów z kierowcą planowana roczna wielkość: - przebiegu: 13 000 km - czasu pracy karetki: 1 000 godz. Transport krwi i preparatów krwiopochodnych planowana roczna wielkość: - ilość dostaw: 300 Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wnoszenie wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisane oświadczenie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -zgodnie z Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 § 1 ust. 1 pkt 2 (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm., Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 r., § 1 ust. 3 pkt 3 (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm., Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155). Ważna umowa od odpowiedzialności cywilnej w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienia na świadczenia zdrowotne za szkody wyrządzone przy udzielaniu tych świadczeń, na cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy okres trwania umowy ubezpieczenia jest krótszy od okresu obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie lub w terminie max. 3 dni przedstawić Zamawiającemu nową umowę ubezpieczenia na okres do końca trwania umowy na udzielenie świadczeń zdrowotnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/szpital_specjalistyczny
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach