Przetargi.pl
Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji central telefonicznych, aparatów telefonicznych i związanych z nimi telefaksów eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3078200 , fax. 058 3018459
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    ul. Chmielna 27/33 27/33
    80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3078200, fax. 058 3018459
    REGON: 00001775600514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji central telefonicznych, aparatów telefonicznych i związanych z nimi telefaksów eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji central telefonicznych, aparatów telefonicznych i związanych z nimi telefaksów eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, odpowiednio: 1) część I - centrale ERICSSON, 2) część II - centrale ALCATEL, 3) część III - centrale TELESIS. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ. Termin i miejsce wykonywania usługi: 1. Nadzór i konserwacja: 1) Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 2) Inspektorat ZUS w Gdyni - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 3) Inspektorat ZUS w Kartuzach - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 4) Inspektorat ZUS w Kościerzynie - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 5) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 6) Inspektorat ZUS w Pucku - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 7) Inspektorat ZUS w Sopocie - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 8) Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 9) Inspektorat ZUS w Tczewie - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 10) Jednostka organizacyjna ZUS w Gdańsku Wrzeszczu - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 11) Jednostka organizacyjna ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 12) Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz - od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r., 13) Inspektorat ZUS w Malborku - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 14) Inspektorat ZUS w Sztumie - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 15) Inspektorat ZUS w Kwidzynie - od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r. 2. Nadzór: Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz - od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) część I - centrale ERICSSON, 2) część II - centrale ALCATEL, 3) część III - centrale TELESIS. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - odpowiednio dla każdej z części zamówienia: 1) część I - centrale ERICSSON - w wysokości 1.000,00 złotych, 2) część II - centrale ALCATEL - w wysokości 150,00 złotych, 3) część III - centrale TELESIS - w wysokości 100,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże (odpowiednio dla danej części zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiednio: 1) dla części I - centrale ERICSSON: wykonanie lub wykonywanie, przez okres minimum 12 miesięcy, usług konserwacji minimum 5 central telefonicznych ERICSSON BP250 w tym 3 szt. centrali nie mniejszych niż 100 NN i 1 szt. centrali z oprogramowaniem w wersji 7.0; 2) dla części II - centrale ALCATEL: wykonanie lub wykonywanie, przez okres minimum 12 miesięcy, usług konserwacji minimum 1 centrali telefonicznej ALCATEL; 3) dla części III - centrale TELESIS: wykonanie lub wykonywanie, przez okres minimum 12 miesięcy, usług konserwacji minimum 1 centrali telefonicznej TELESIS. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług konserwacji centrali telefonicznych (odpowiednio dla danej części zamówienia). 4. Udokumentuje, że minimum jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełnia wymagania kwalifikacyjne dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń w zakresie eksploatacji (E) i dozoru (D) urządzeń i instalacji do 1 kV, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 89 z 2003 poz. 828 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się odpowiednio na podstawie analizy kopii aktualnych dokumentów, (minimum dla jednej osoby), potwierdzających spełnianie wymagań kwalifikacyjnych dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń w zakresie eksploatacji (E) i dozoru (D) urządzeń i instalacji do 1 kV, określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 89 z 2003 poz. 828 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. Wypełniony Formularz Oferty. 2. Oryginał lub kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony wykaz wykonanych lub wykonywanych usług konserwacji centrali telefonicznych. 5. Oryginał lub kopia aktualnego dokumentu, (minimum dla jednej osoby), potwierdzającego spełnianie wymagań kwalifikacyjnych dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń w zakresie eksploatacji (E) i dozoru (D) urządzeń i instalacji do 1 kV, określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 89 z 2003 poz. 828 z późniejszymi zmianami). 6. Wypełniony Formularz cenowy odpowiedni dla części zamówienia. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć, odpowiednio: 1) dla części I - centrale ERICSSON - dokumenty, (np. certyfikat lub świadectwo autoryzacji), wystawione przez firmę ERICSSON, potwierdzające posiadanie umiejętności do wykonywania serwisu central ERICSSON; 2) dla części II - centrale ALCATEL - dokumenty, (np. certyfikat lub świadectwo autoryzacji), wystawione przez firmę ALCATEL, potwierdzające posiadanie umiejętności do wykonywania serwisu central ALCATEL; 3) dla części III - centrale TELESIS - dokumenty, (np. certyfikat lub świadectwo autoryzacji), wystawione przez firmę TELESIS, potwierdzające posiadanie umiejętności do wykonywania serwisu central TELESIS. 8. W przypadku osoby (osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć: oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach