Przetargi.pl
Wykonywanie specjalistycznych prac ziemnych i techniczno-konserwatorskich dla Działu Badań Archeologicznych Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki

Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 31-001 Kraków, Wawel
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 225 155 , fax. 124 215 177
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
    Wawel 5
    31-001 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 225 155, fax. 124 215 177
    REGON: 00027600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie specjalistycznych prac ziemnych i techniczno-konserwatorskich dla Działu Badań Archeologicznych Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie specjalistycznych prac ziemnych i techniczno-konserwatorskich, związanych z realizacją zadań Działu Badań Archeologicznych Zamawiającego w zakresie: a) wykonywania wykopów ziemnych dla celów badawczych, b) prac sondażowych i nadzorów archeologicznych prac budowlanych, c) zabezpieczanie wykopów i odkrytych reliktów, d) pomoc techniczna przy sporządzaniu dokumentacji terenowych prac badawczych oraz inwentaryzacji pozyskanych źródeł archeologicznych e) przebieranie urobku i mycie materiałów zabytkowych, f) prace konserwatorskie przy reliktach, g) czyszczenie reliktów, h) specjalistyczny transport zabytków, i) specjalistyczne przygotowanie materiałów archeologicznych j) porządkowanie magazynów archeologicznych, w tym pakowanie oraz właściwe przepakowywanie (wymiana zniszczonych pudeł dostarczonych przez Zamawiającego) wraz z wykonaniem odpowiednich opisów i zestawień materiału archeologicznego. 2. Wszystkie wymienione w pkt. 1 prace odbywać się będą w granicach administracyjnych miasta Krakowa. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie pod nadzorem i zgodnie z wytycznymi wskazanych przedstawicieli Zamawiającego. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zawiadamiania przedstawicieli Zamawiającego o odkryciu i/lub stwierdzeniu występowania na obszarze prac badawczych zabytku archeologicznego oraz zabezpieczenia zabytku przy użyciu dostępnych środków. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi ochrony zabytków i opiece nad zabytkami oraz bezpieczeństwa osób i mienia przebywających na terenie badań, 6. Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia trzy osoby. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zagwarantowania przy realizacji przedmiotu zamówienia spełniania właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego regulaminów, których treść wskazana została w Załącznikach nr 7 do niniejszej Specyfikacji. 9. Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia obowiązany będzie do posiadania ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł 10. Zamawiający zobowiązany będzie do: 1) przekazywania Wykonawcy wszelkich dokumentów i informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 2) dokonywania zleceń prac,. 3) dokonywania odbiorów wykonanych robót i potwierdzania ilości roboczogodzin 11. Organizacja pracy: a) Wykonawca wyznaczy jedną spośród osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia do pełnienia funkcji Koordynatora. Wszelkie ustalenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dokonywane będą ze wskazaną osobą. b) Osoby upoważnione przez Zamawiającego będą na bieżąco zlecać Wykonawcy prace określając ich rodzaj, czas wykonania oraz liczbę osób, którą Wykonawca winien skierować do ich realizacji (nie więcej niż cztery osoby). c) W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu wykonania zleconych prac. Zgoda Zamawiającego jest jego wyłącznym uprawnieniem, a z tytułu odmowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego. d) Po wykonaniu pracy określonej danym zleceniem przedstawiciel Zamawiającego dokona pisemnego potwierdzenia jej zakończenia oraz potwierdzi liczbę osób skierowanych do jego wykonania i ilość przepracowanych prze nie roboczogodzin. e) Na koniec każdego miesiąca Zamawiający i Wykonawca sporządzą protokół zbiorczy zawierający zestawienie zakresów wykonanych prac, liczbę osób skierowanych do realizacji poszczególnych zadań oraz łączną ilość przepracowanych przez nie roboczogodzin. Protokół taki będzie stanowił podstawę do ustalenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przysługującego mu za dany miesiąc świadczenia usługi. f) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że zlecony zakres zadań nie został wykonany lub został wykonany nienależycie odmówi odbioru i wskaże Wykonawcy, zakres prac, które muszą zostać wykonane lub poprawione, w terminie przez strony ustalonym. Po stwierdzeniu usunięcia wad przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona odbioru. Za prace wykonywane w związku z usuwaniem wad Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. g) Wynagrodzenie netto Wykonawcy za dany miesiąc ustalane będzie jako iloczyn wszystkich roboczogodzin (sumę roboczogodzin przepracowanych przez wszystkie osoby skierowane do realizacji zleceń w danym miesiącu) i stawki netto za roboczogodzinę wskazanej w ofercie Wykonawcy. Tak obliczone wynagrodzenie netto zostanie powiększone o należny podatek od towarów i usług, według obowiązującej stawki. h) Zamawiający przewiduje limit roboczogodzin na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na 6 000 roboczogodzin. i) W przypadku uzasadnionych potrzeb Zamawiającego limit ten może zostać odpowiednio zwiększony, maksymalnie o 2 000 roboczogodzin. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze zwiększenia zakresu realizowanej usługi. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia nie stanowi podstawy do wysuwania przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Rozliczenie za wykonywanie dodatkowych roboczogodzin odbywać będzie się w oparciu o stawkę wskazaną w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351914-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie żadnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach