Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
- Data zamieszczenia: 2017-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44101 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
REGON: 28836600028 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach. W ramach usługi Zamawiający wymaga: 1) Serwisu pogwarancyjnego użytkowanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania wymienionego w Tabeli 1 –załącznik 2 do SIWZ a) Aktualizację oprogramowania dla wszystkich urządzeń wymienionych w Tabeli 1 do najnowszych wersji udostępnianych przez producenta b) Pełne zarządzanie urządzeniami Huawei przez system eSight c) Optymalizacja konfiguracji i oprogramowania w celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa sieci LAN i WLAN d) wszystkie zmiany konfiguracji wymagają naniesienia do dokumentacji e) Naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów sprzętu i oprogramowania z tabeli 1 f) Problem skutkujący potrzebą wymiany sprzętu wykazanego w tabeli 2 i 3 będzie natychmiast zgłaszany i konsultowany z Zamawiającym g) Na czas niezbędny do dokonania zakupu elementów z tabeli 2 lub 3 zapewnienie możliwość czasowego obejścia problemu h) Po wymianie elementów z tabeli 2 i 3 ponowna instalacja, konfiguracja oraz przywrócenie pełnej funkcjonalności i) Diagnozowanie, monitorowanie i usuwanie usterek, błędów i problemów zaistniałych podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania z Tabeli 1, 2 i 3 j) Możliwość zgłaszania awarii przez telefon, email lub elektronicznie (np. strona WWW) k) Obsługę przyjmowania zgłoszeń w języku polskim l) Usługa świadczona w trybie 24x7 2) zapewnienia usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania wymienionych w Tabeli 1 , 2 i 3 – Załącznik nr 2 do SIWZ a) 30 godzinny co miesięczny pakiet dostępności inżyniera Wykonawcy polegający na wsparciu pracowników Zamawiającego w zaawansowanych pracach konfiguracyjnych, diagnostycznych i serwisowych. Usługa może być realizowana, w zależności od potrzeb, zdalnie jak i lokalnie w siedzibie Zamawiającego b) Tworzenie okresowych raportów z funkcjonowania infrastruktury wraz wyjaśnieniem ew. zagrożeń z propozycją rozwiązań c) Pomocy na etapie planowania i zmian konfiguracji, rozbudowy i modernizacji sprzętu oraz oprogramowania d) Usługa świadczona w trybie 24x7 – przyjmowanie zgłoszeń 24/7 jednym z kanałów zgłoszeń np. przez formy komunikacji elektronicznej – realizacja w godzinach ustalonych z Zamawiającym e) Sprzęt, oprogramowanie, prawa autorskie zakupione i wytworzone w trakcie trwania umowy stają się własnością Zamawiającego f) Rejestracji zakupionego sprzętu i oprogramowania dokonywana na konto Zamawiającego g) Usługa świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie poprzez szyfrowane połączenie sieciowe VPN h) Prace związane z realizacją umowy będą wykonywane w czynnym obiekcie służby zdrowia i nie mogą zakłócać bieżącej działalności – wszystkie prace wymagają uzgodnień z Zamawiającym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72590000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług w zakresie przeglądów oraz usuwania awarii systemu azotowego typu SA-700-97 dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
Dodano: 2023-09-22 - Przedłużenie wsparcia serwisowego macierzy oraz serwerów systemu VNA na okres 36 miesięcy dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2022-11-10 - Usługa opieki technicznej sprzętu serwerowego oraz oprogramowania na okres 24 miesięcy dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2020-02-19 - Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WAN dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach
Dodano: 2019-10-08 - Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2017-04-21