Przetargi.pl
Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach. W ramach usługi Zamawiający wymaga: 1) Serwisu pogwarancyjnego użytkowanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania wymienionego w Tabeli 1 –załącznik 2 do SIWZ a) Aktualizację oprogramowania dla wszystkich urządzeń wymienionych w Tabeli 1 do najnowszych wersji udostępnianych przez producenta b) Pełne zarządzanie urządzeniami Huawei przez system eSight c) Optymalizacja konfiguracji i oprogramowania w celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa sieci LAN i WLAN d) wszystkie zmiany konfiguracji wymagają naniesienia do dokumentacji e) Naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów sprzętu i oprogramowania z tabeli 1 f) Problem skutkujący potrzebą wymiany sprzętu wykazanego w tabeli 2 i 3 będzie natychmiast zgłaszany i konsultowany z Zamawiającym g) Na czas niezbędny do dokonania zakupu elementów z tabeli 2 lub 3 zapewnienie możliwość czasowego obejścia problemu h) Po wymianie elementów z tabeli 2 i 3 ponowna instalacja, konfiguracja oraz przywrócenie pełnej funkcjonalności i) Diagnozowanie, monitorowanie i usuwanie usterek, błędów i problemów zaistniałych podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania z Tabeli 1, 2 i 3 j) Możliwość zgłaszania awarii przez telefon, email lub elektronicznie (np. strona WWW) k) Obsługę przyjmowania zgłoszeń w języku polskim l) Usługa świadczona w trybie 24x7 2) zapewnienia usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania wymienionych w Tabeli 1 , 2 i 3 – Załącznik nr 2 do SIWZ a) 30 godzinny co miesięczny pakiet dostępności inżyniera Wykonawcy polegający na wsparciu pracowników Zamawiającego w zaawansowanych pracach konfiguracyjnych, diagnostycznych i serwisowych. Usługa może być realizowana, w zależności od potrzeb, zdalnie jak i lokalnie w siedzibie Zamawiającego b) Tworzenie okresowych raportów z funkcjonowania infrastruktury wraz wyjaśnieniem ew. zagrożeń z propozycją rozwiązań c) Pomocy na etapie planowania i zmian konfiguracji, rozbudowy i modernizacji sprzętu oraz oprogramowania d) Usługa świadczona w trybie 24x7 – przyjmowanie zgłoszeń 24/7 jednym z kanałów zgłoszeń np. przez formy komunikacji elektronicznej – realizacja w godzinach ustalonych z Zamawiającym e) Sprzęt, oprogramowanie, prawa autorskie zakupione i wytworzone w trakcie trwania umowy stają się własnością Zamawiającego f) Rejestracji zakupionego sprzętu i oprogramowania dokonywana na konto Zamawiającego g) Usługa świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie poprzez szyfrowane połączenie sieciowe VPN h) Prace związane z realizacją umowy będą wykonywane w czynnym obiekcie służby zdrowia i nie mogą zakłócać bieżącej działalności – wszystkie prace wymagają uzgodnień z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72590000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach