Przetargi.pl
Wykonywanie robót związanych z remontami awaryjnymi i cząstkowymi jezdni i chodników na ulicach gminnych i pozostałych terenach będących w administrowaniu ZTP w m.st. Warszawy

ZARZĄD TERENÓW PUBLICZNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD TERENÓW PUBLICZNYCH
    ul. Podwale 23
    00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 010496921
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót związanych z remontami awaryjnymi i cząstkowymi jezdni i chodników na ulicach gminnych i pozostałych terenach będących w administrowaniu ZTP w m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót związanych z remontami awaryjnymi i cząstkowymi jezdni i chodników na ulicach gminnych i pozostałych terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł. (słownie złotych: piętnaście tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określonej na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 oraz 6-9 i art. 112 ust. 2pkt 4 ustawy pzp;2) nie podlegają wykluczeniu o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.Zamawiający uznaje je za spełnione jeżeli Wykonawca wykaże w zakresie:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w ramach:1. zdolności technicznej i zawodowej1) wykazał wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:– jednego (1) zamówienia dotyczącego robót w zakresie remontów lub budowy nawierzchni drogowych z udziałem nawierzchni kamiennych, o powierzchni min. 3000 m2,– nie więcej niż dwóch (2) zamówień dotyczących robót w zakresie remontów cząstkowych jezdnii chodników z udziałem nawierzchni bitumicznych, o łącznej powierzchni min. 2000 m2,Powyższe zamówienia mogą być wykazane w oddzielnych umowach.2) dysponuje odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem.Minimalne wymagania sprzętowe to:- rozściełacz do masy bitumicznej - 1 szt.- walce: stalowy i ogumiony - po 1 szt.- kotły do asfaltu lanego - 2 szt.- recykler - 1 szt.- koparko – ładowarka - 1 szt.- samochód z dźwigiem HDS - 1 szt.- samochód wywrotka - 1 szt.- samochody dostawcze - 2 szt.- zagęszczarki płytowe - 2 szt.- piła do cięcia asfaltu - 1 szt.3) dysponuje odpowiednimi środkami łączności zapewniającymi natychmiastowe przekazanie zleceń przez zamawiającego i stałą łączność kierownictwa firmy wykonawcy z brygadami wykonującymi roboty w terenie wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi środkami łączności.Minimalne wymagania to dysponowanie następującymi środkami łączności:- telefon stacjonarny czynny w godz. 800 - 1600 1 numer- telefon komórkowy czynny całą dobę 1 numer- skrzynka mailowa do przyjmowania zleceń od zamawiającego 1 adres4) dysponuje odpowiednim oznakowaniem umożliwiającym natychmiastowe zabezpieczenie miejsca awarii nawierzchni drogowych najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia i prowadzenia prac przez ekipy remontowe w warunkach odbywającego się ruchu pojazdów wraz z informacją o podstawie dysponowania tym oznakowaniem.Minimalne wymagania to dysponowanie następującym oznakowaniem:- tablice prowadzące U-3c i U-3d (jodły) – po 6 szt. o długości 180 cm każda- znaki A-14 „roboty drogowe” - 10 szt.- znaki A-12b, A-12c „zwężenie jezdni” (lewe, prawe) - po 5 szt.- zapory drogowe U-20a - 50 m- lampy pulsujące z własnym zasilaniem - 6 szt.- tablice kierujące U-6a, U-6b - po 15 szt.5) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, funkcję kierownika budowy wraz z podaniem informacji o podstawie do dysponowania tą osobą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach