Przetargi.pl
Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni gruntowych dróg i ulic w mieście Lesznie w 2014 roku

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni gruntowych dróg i ulic w mieście Lesznie w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie za pomocą specjalistycznego sprzętu bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych w mieście Lesznie. Profilowanie należy wykonać w pasie przeznaczonym do ruchu pojazdów samochodowych (szerokość ok. 5m) w taki sposób aby nawierzchnia ulicy posiadała stosunkowo równą powierzchnię w przekroju poprzecznym i podłużnym bez lokalnych zagłębień i wybrzuszeń a także zapewniała właściwe odprowadzanie wód opadowych. Zakres zamówienia szacuje się na 33 km dróg gruntowych, których lokalizacje pokazano na planie miasta Leszna stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej siwz. 2. Roboty objęte zamówieniem będą prowadzone w dwóch etapach. Etap I obejmuje wykonanie prac w okresie wiosennym począwszy od 15 marca do 30 kwietnia na wszystkich ulicach o nawierzchni gruntowej a etap II w okresie jesiennym w terminie i zakresie ustalonym w zależności od panujących warunków. Ponadto Zamawiający będzie ustalał z wybranym Wykonawcą zakresy i terminy prac interwencyjnych, które mogą wystąpić w okresie pomiędzy w/w etapami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania etapu I w zależności od panujących warunków atmosferycznych 3. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w etapie II i robotach interwencyjnych po czasie nie dłuższym niż 24 godziny od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia z wyjątkiem przypadku, gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwią 4. Wznowienie prac przerwanych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu. 5. Rozliczanie robót ustala się na zasadzie dokonywania pomiarów powykonawczych powierzchni poddanej profilowaniu przy zastosowaniu stawek jednostkowych podanych przez wykonawcę w ofercie 6. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie wykonawca robot . 7. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od wykonawcy do czasu przedstawienia zamawiającemu przedmiotowej polisy. (polisa /dokument potwierdzający warunek opisany w rozdz. 5 pkt 1 ppkt 4siwz będzie stanowić załącznik do umowy) 8. Ustala się miesięczne rozliczanie i fakturowanie prac 9. Odbioru robót dokonuje wyznaczony przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ich do odbioru. 10. Załącznikami do protokółu odbioru są: a/ obmiar powykonawczy z wyszczególnieniem ulic poddanych profilowaniu sprawdzony i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru b/ kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru obmiaru robót i stawek jednostkowych podanych w ofercie 11. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru robót podpisany przez Inspektora Nadzoru oraz przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, uczestniczących w odbiorze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną