Przetargi.pl
„Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2021 roku”

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2021-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2021 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2021 roku” Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 45.23.31.42-6 (roboty w zakresie naprawy dróg). 2. Zamówienie obejmuje wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem jezdni i chodników tj. remontami nawierzchni z prefabrykatów betonowych lub elementów kamiennych, fragmentarycznych wymian konstrukcji nawierzchni, regulacją wysokościową urządzeń uzbrojenia podziemnego oraz wszelkich innych prac związanych z bieżącym utrzymaniem ulic miasta Leszna we wskazanych przez Zamawiającego miejscach z wyłączeniem remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, równania nawierzchni gruntowych, zwalczania śliskości zimowej oraz znakowania poziomego i pionowego dróg i ulic. Zakres robót do wykonania oraz termin ich realizacji każdorazowo będzie określany przez Zamawiającego osobnym zleceniem. 3. Użyty materiał jak również zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w SIWZ oraz w ogólnych specyfikacjach technicznych, stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych przez Zamawiającego prac po czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia z wyjątkiem przypadku, gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwią. Zlecenie prac przez Zamawiającego nastąpi poprzez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego do kontroli technicznej. 5. Wznowienie prac przerwanych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu. 6. Wybrany Wykonawca będzie prowadził prace przy ich właściwym oznakowaniu, we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. W przypadku przerwania prac z winy Wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością) zastosowane zostaną zapisy wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 8. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 9. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu przedmiotowej polisy . 10. Rozliczanie robót (stanowiących przedmiot oddzielnych zleceń, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego) ustala się na zasadzie dokonywania pomiarów powykonawczych wykonanych prac oraz sporządzenia kalkulacji powykonawczej na bazie tych pomiarów, katalogów KNR lub KSNR oraz cen jednostkowych brutto i stawek wyrażonych procentowo podanych przez Wykonawcę w ofercie. 11. W przypadku użycia w trakcie wykonywania prac związanych z niniejszym zamówieniem materiałów lub sprzętu nie wymienionych w ofercie, ceny ich będą przyjmowane każdorazowo wg średnich stawek SEKOCENBUD-u dla województwa wielkopolskiego z ostatniego kwartału poprzedzającego powyższe rozliczenie bądź przedłożonych faktur za zakupione materiały. 12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane roboty, wbudowane materiały, wyroby i urządzenia, na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust. 1 pkt 2 SIWZ. 13. Odbioru robót zrealizowanych w ramach każdego zlecenia dokonuje osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontroli technicznej w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ich do odbioru w obecności Wykonawcy i podwykonawcy robót. Wykonawca telefonicznie zgłasza Zamawiającemu zrealizowane roboty gotowe do odbioru. 14. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę, podwykonawcę i osobę wyznaczoną do kontroli technicznej protokół odbioru robót. Z kosztorysu powykonawczego stanowiącego załącznik do protokołu odbioru winna wynikać kwota wynagrodzenia należna podwykonawcom. 15. Załącznikami do protokołu odbioru robót są: a/ obmiar powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej, b/ kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie, zatwierdzonego przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej, obmiaru robót, katalogów KNR lub KSNR oraz cen jednostkowych brutto i stawek wyrażonych procentowo, podanych w ofercie, c/ mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót, d/ dokumentacja fotograficzna miejsca robót (po wykonaniu robót), e/ świadectwa jakości na wszystkie wbudowane nowe materiały, wyroby i urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach