Przetargi.pl
wykonywanie robót zduńskich w zasobach mieszkaniowych Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego - zarządca nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie robót zduńskich w zasobach mieszkaniowych Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót zduńskich polegających na przestawianiu pieców kaflowych z istniejących kafli, rozebraniu starych pieców z kafli nienadających się do ponownego użytku i postawieniu w ich miejsce pieców z nowych kafli lub budowie nowych pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych będących własnością Miasta Słupsk - zarządzanych (administrowanych) przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - w Rejonach administracji AWiL-1 przy ul. Prusa 6; AWiL-2 przy ul. Niemcewicza 15 i AZG przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku. 2) Przewidywana szacunkowa ilość pieców do przestawienia: a) Rejon Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6: około 15 szt. z nowych kafli oraz 23 szt. ze starych istniejących kafli, remont średni pieca 2 szt., b) Rejon Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 ul. Niemcewicza 15: około 6 szt. z nowych kafli oraz 17 szt. ze starych istniejących kafli, c) Rejon Administracji Zasobów Gminnych Pl. Zwycięstwa 4: około 17 szt. z nowych kafli oraz 7 szt. ze starych istniejących kafli, 3) Zakres robót obejmuje również wykonywanie robót towarzyszących takich jak uzupełnianie lub wymiana tynków na ścianach w obrębie pieca, uzupełnianie i wymiana osprzętu (drzwiczek, ruszt, blach przypiecowych itp.) oraz wywóz i utylizacja gruzu. 4) Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia oraz zakres wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia i obowiązków stawianych dla wykonawcy określają: - przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB) stanowiąca załącznik nr 8, - wzór umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2000 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BRE BANK Nr 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005 Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu oryginał dokumentu zapakowany w oddzielnej kopercie należy włożyć do opakowania z ofertą, zaś kopię tego dokumentu zaleca się wpiąć do oferty. Opakowanie z wadium ma być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem Wadium do przetargu na: roboty zduńskie - numer sprawy 19_DPZ_RB_2012. 5. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe i na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach