Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
- Data zamieszczenia: 2016-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
REGON: 00052676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie robót sprzętem w ramach realizacji zadania: Remonty dróg i chodników gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje roboty sprzętem tj. wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską na terenie Gminy Sulechów, w ramach zadania: Remonty dróg i chodników gminnych, w tym roboty: 1) ładowarką kołową o pojemności łyżki min. 3m3, 2) koparko-ładowarko-spycharką kołową o pojemności łyżki tylnej min. 0,18 m3, 3) równiarką drogową o mocy 120-140 KM, 4) spycharką gąsienicową o mocy 100-150 KM, 5) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12 Mg, 6) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 24 Mg, 7) walcem wibracyjnym samojezdnym stalowym min. 8t, 8) koparką kołową o pojemności łyżki 0,60-0,80 m3, 9) zestawem niskopodwoziowym o ładowności 25 t. 2. Faktyczna ilość robót do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej netto z oferty Wykonawcy. W przypadku faktycznego wykonania mniejszej ilości robót niż określone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niższego wynagrodzenia i zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. 3. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacone, na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiającemu nie częściej niż raz w miesiącu, po wykonaniu robót określonych protokołem typowania oraz dokonaniu odbioru tych prac bez zastrzeżeń. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót użyte są nazwy własne materiałów Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy materiałów równoważnych o nie gorszy parametrach. 7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwyko-nawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość dni na rozpoczęcie realizacji robót
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem pojazdów do zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego w sezonie zimowym 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-02-22 - Wynajem pojazdów do zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-11-26 - Wynajem pojazdów do zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-11-18 - Wynajem pojazdów do zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego w sezonie zimowym 2015/2016 i 2016/2017
Dodano: 2015-11-09 - Świadczenie usługi samochodem ciężarowym z czołownicą i nośnikiem o ładowności min. 6 ton przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2015-2016
Dodano: 2015-10-19 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską
Dodano: 2015-01-21 - Świadczenie usług przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2015 roku.
Dodano: 2015-01-12 - Świadczenie usług przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2015 roku.
Dodano: 2014-12-16 - Wynajem samochodów do zimowego utrzymania dróg naterenie Powiatu Nowosolskiego w zesonie imowym 2014/2015 i 2015/2016
Dodano: 2014-08-08