Miejska Administracja Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Kolejowa 10/22
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6428725 , fax. 089 6421087
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Administracja Budynków Komunalnych
ul. Kolejowa 10/22 10/22
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6428725, fax. 089 6421087
REGON: 51947153900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mabkostroda.webpark.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie robót sanitarnych (instalacje gazowe, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjne) w budynkach zarządzanych przez MABK- 315 budynków na terenie miasta Ostródy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie robót sanitarnych (instalacje gazowe, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjne) w budynkach zarządzanych przez MABK- 315 budynków na terenie miasta Ostródy sukcesywnie zlecane w miarę potrzeb zamawiającego. Będą to budynki gminne i wspólnot mieszkaniowych (fakturowanie odbywać się będzie oddzielnie na każdą wspólnotę). Roboty sanitarne obejmują: -prace konserwacyjno-eksploatacyjne, usuwanie zagrożeń, awarii, drobnych napraw - wykonywane na telefoniczne zgłoszenia administratorów lub inspektora nadzoru. Potwierdzane przez osobę u której prace te były wykonywane, wspólnotę lub administratora, -roboty remontowe: naprawy główne, remonty bieżące, remonty główne, odtworzenie do stanu pierwotnego, wymiana instalacji gazowych, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjne - wykonywane na podstawie pisemnych zleceń uzgodnionych z zamawiającym. Rozliczane kosztorysem powykonawczym lub przedwykonawczym zatwierdzonym przez zamawiającego do realizacji. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót sanitarnych - załącznik nr 6 do SIWZ . Po wykonaniu robót wykonawca uporządkuje teren objęty zamówieniem doprowadzając do stanu pierwotnego oraz dokona odbiorów.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium 3.000,- PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom sanitarnym stanowiącym przedmiot zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - min. 3 zadania, - musi zadysponować osobę przynajmniej 1 posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu - (kierownik robót),- musi zadysponować do wykonania przedmiotu zamówienia min. 4 osoby posiadające kwalifikacje branży sanitarnej, w tym min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi instalacji gazowych na stanowiskach eksploatacji i dozoru, musi zadysponować min. 1 samochód do przewozu materiałów. c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:- musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności z min. sumą ubezpieczenia 50.000 PLN. d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (dalej ustawa Pzp). 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 10 i ust.2pkt 4 Pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust.2 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 2A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Oświadczenie o dyspozycyjności - zał. nr 5 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do oferty, pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: -uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), -wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, -określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego). e) Wykaz wykonanych robót sanitarnych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - min 3 roboty sanitarne w zakresie objętym zamówieniem. f) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: -wymagane jest zadysponowanie przynajmniej 1 samochodu do przewozu materiałów. Wykonawca zobowiązany jest podać numer rejestracyjny samochodu. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. g) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - min. 4 osoby posiadające kwalifikacje branży sanitarnej, w tym min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi instalacji gazowych na stanowisku eksploatacji i dozoru łącznie w zakresie kontrolno-pomiarowym z załączeniem kserokopii kwalifikacji zawodowych i uprawnień. h) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu - kierownik robót (załączyć kopie uprawnień zawodowych oraz zaświadczenie o przynależności do izby).Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. i) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z min. sumą ubezpieczenia 50.000 PLN. j) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mabkostroda.webpark.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania - przebudowa systemu wentylacji pomieszczeń warsztatu ślusarskiego w zakresie wentylacji technologicznej w budynku nr 18 dla potrzeb RZI w Olsztynie w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 111/RB
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania - przebudowa systemu wentylacji pomieszczeń warsztatu ślusarskiego w zakresie wentylacji technologicznej w budynku nr 18 dla potrzeb RZI w Olsztynie w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 96/RB
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - adaptacji pomieszczenia na archiwum, wydzielenie pokoi biurowych i świetlicy z innych pomieszczeń oraz budowa sieci teleinformatycznej dla potrzeb Wojskowego Biura Emerytalnego w Olsztynie w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 71/RB
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - przystosowania pomieszczeń do przetwarzania informacji niejawnych NATO SECRET dla potrzeb posterunku radiowego wykorzystywanego przez Region Wsparcia Teleinformatycznego w Olsztynie - Węzeł Łączności w Elblągu w systemie zaprojektuj i wybuduj- postępowanie nr 63/RB
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - zakup, przystosowanie pomieszczeń, montaż i uruchomienie Komory Niskich Ciśnień oraz przygotowanie stanowiska do posadowienia Ratowniczo - Leczniczego Kontenerowego Zestawu Hiperbarycznego Sercówka dla potrzeb WOSzK Mrągowo w systemie zaprojektuj i wybuduj- postępowanie nr 8/RB
Dodano: 2015-12-30 - wykonywanie robót sanitarnych w nieruchomościach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie.
Dodano: 2015-12-11 - Wykonanie robót budowlano montażowych po uprzednim opracowaniu programu inwestycji i dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - przebudowy budynku nr 5 wraz z rozbudową sieci strukturalnej i montażem elektronicznych depozytorów kluczy, wymianą nawierzchni placów w obrębie budynku oraz regulacją systemu ciepłowniczego budynku dla potrzeb RZI Olsztyn w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 148/RB
Dodano: 2015-10-08 - Wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu lakierni proszkowej nr 27 oraz instalacji sprężonego powietrza w pomieszczeniu nr 27 i 29 budynku nr 20 dla potrzeb Jednostki Wojskowej 3751 Elbląg po uprzednim opracowaniu dokumentacji budowlanej w systemie zaprojektuj i wybuduj - postępowanie nr 114/RB
Dodano: 2015-07-23 - Remont budynków internatowych w podziale na dwie części - Giżycko i Orzysz
Dodano: 2015-06-23 - Budowa 2 separatorów substancji ropopochodnych na wylocie kanalizacji burzowej z terenu Jednostki Wojskowej 5338 Białystok po uprzednim opracowaniu dokumentacji budowlanej w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ - postępowanie nr 11/RB
Dodano: 2015-02-13