Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 80254 Gdańsk, ul. Partyzantów
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 583 458 235
REGON: 19281776900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez GZNK SZB wraz z uporządkowaniem terenu w 2018r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót rozbiórkowych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 1, 2, 4, 7, 8, 9: a) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni do 25 m2, b) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni powyżej 25 m2, c) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą do 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, d) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą do 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7, e) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, f) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7, g) likwidacja szamb polegająca na demontażu nakrywy szamb oraz ścian powyżej terenu, dezynfekcji przy użyciu wapna, zasypaniem piaskiem z zagęszczeniem do ID=0,7 oraz wywozem gruzu na wysypisko wraz z utylizacją, h) wywóz śmieci i odpadów po wyprowadzce lokatorów oraz odpadów wielkogabarytowych (meble, sprzęt gospodarstwa domowego, butelki, puszki, materace itp.) nie obejmujących gruzu oraz innych odpadów powstających w wyniku rozbiórek, i) wykonanie kompletu dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wprowadzenie zmian na mapę zasadniczą do ewidencji budynków oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz. U. Nr 25 poz. 133). 2. Zakres robót obejmuje: rozbiórkę konstrukcji drewnianej lub betonowej dachu, rozbiórkę pokrycia dachów z papy lub ceramicznych, rozbiórkę konstrukcji murowanej budynku, rozbiórkę konstrukcji drewnianej budynku, rozbiórkę ścian z cegły i drewna, rozbiórkę stropów, rozbiórkę podłóg i posadzek, rozbiórkę kominów, rozbiórkę ścian piwnicznych rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych, rozbiórkę komórek drewnianych i murowanych, rozbiórkę ścian żelbetowych, likwidację szamb polegająca na demontażu nakrywy szamb oraz ścian powyżej terenu, dezynfekcji przy użyciu wapna zasypanie wykopów pospółką i zagęszczenie, wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach, uporządkowanie terenu po rozbiórce, wykonanie kompletu dokumentacji geodezyjno-kartograficznej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz, Specyfikacja techniczna (ST) rozbiórek budynków i budowli – załącznik nr 2 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 1 500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 1.2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 1.3. Podać w ofercie czas realizacji rozbiórek na poszczególnych obiektach (zgodnie z poszczególnymi pozycjami formularza cenowego) oraz średni czas wykonania robót rozbiórkowych obiektu, który należy określić zgodnie z Formularzem cenowym. Czas realizacji rozbiórek w poszczególnych pozycjach musi być określony w pełnych dniach. Średni termin realizacji robót rozbiórkowych musi być, zaokrąglony do pełnych dni zgodnie z zasadami matematycznymi. Średni termin realizacji robót rozbiórkowych nie może być dłuższy niż 35 dni. Jeżeli średni termin realizacji rozbiórek będzie dłuższy niż 35 dni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 1.4. Podać w druku oferta ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 1.5. Załaczyć do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz określeniem roku produkcji poszczególnych samochodów i maszyn roboczych Podać w wykazie rok produkcji samochodów i maszyn roboczych. 1.6. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 13 ppkt. 2-5 SIWZ. 1.7. Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 1.8. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 1.9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci monitoringu dla ul. Hryniewieckiego i Alei Gwiazd Sportu we Władysławowie w ramach zadania pn. „Budowa monitoringu miejskiego w Gminie Władysławowo.”
Dodano: 2024-05-24 - Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
Dodano: 2024-05-23 - Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2024 – Etap IV
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
Dodano: 2024-05-23 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie zadaszenia w Forcie Carre Twierdzy Wisłoujście w Gdańsku”
Dodano: 2024-05-22 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie zadaszenia w Forcie Carre Twierdzy Wisłoujście w Gdańsku”
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
Dodano: 2024-05-22 - Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
Dodano: 2024-05-22 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa – powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie – etap II
Dodano: 2024-05-21