Przetargi.pl
Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych w budynkach Gminy Sosnowiec

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 901 848 , fax. 322 901 864
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 901 848, fax. 322 901 864
    REGON: 27784099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych w budynkach Gminy Sosnowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych, ogólnobudowlanych lokali mieszkalnych (pustostanów) w budynkach Gminy Sosnowiec, a w szczególności: roboty murowo-tynkowe, podłogowe, malarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty zduńskie oraz prace remontowe instalacji wewnętrznych. Wymagania ogólne i techniczne opisane są w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ) i w szczegółowych specyfikacjach (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca będzie wykonywał remonty na podstawie zleceń jednostkowych, wystawianych przez Zamawiającego. Zakres robót będzie określany każdorazowo przez inspektora MZZL w przedmiarze sporządzonym w oparciu o ceny jednostkowe, zawarte w kosztorysie ofertowym, załączonym do złożonej oferty. Zamawiający ze względu na specyfikę prac i lokalizację swoich zasobów oraz zgodnie z zaleceniami dokumentu roboczego służb Komisji z dnia 25 czerwca 2008r. Europejski kodeks najlepszych praktyk ułatwiających dostęp MŚP do zamówień publicznych, przewiduje składanie ofert częściowych. Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający dzieli zamówienie na cztery części (rejony czterech Administracji), w których wykonywane będą remonty, i tak: część 1 - remonty lokali w rejonie ADM-4. Zamawiający planuje, że w roku 2020 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 600.000,00zł brutto, część 2 - remonty lokali w rejonie ADM-5. Zamawiający planuje, że w roku 2020 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 400.000,00zł brutto, część 3 - remonty lokali w rejonie ADM-6. Zamawiający planuje, że w roku 2020 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 500.000,00zł brutto, część 4 - remonty lokali w rejonie ADM-7. Zamawiający planuje, że w roku 2020 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 300.000,00zł brutto. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących- w czasie realizacji zamówienia - roboty malarskie, murarskie oraz roboty instalacyjne wod.-kan., sanitarne i elektryczne (wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 3.000,00zł (trzy tysiące złotych - tylko na jedną dowolnie wybraną część). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniężnej jest skutecznie zabezpieczone, jeśli pieniądze znajdują się na koncie zamawiającego w terminie i do godziny składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru). Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru sporządzony w formie kalkulacji uproszczonej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach