Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Partyzantów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 901 848 , fax. 322 901 864
- Data zamieszczenia: 2018-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów
41200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 322 901 848, fax. 322 901 864
REGON: 27784099800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych w budynkach Gminy Sosnowiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych, ogólnobudowlanych lokali mieszkalnych (pustostanów) w budynkach Gminy Sosnowiec, a w szczególności: roboty murowo-tynkowe, podłogowe, malarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty zduńskie oraz prace remontowe instalacji wewnętrznych. Wymagania ogólne i techniczne opisane są w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ) i w szczegółowych specyfikacjach (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca będzie wykonywał remonty na podstawie zleceń jednostkowych, wystawianych przez Zamawiającego. Zakres robót będzie określany każdorazowo przez inspektora MZZL w przedmiarze sporządzonym w oparciu o ceny jednostkowe, zawarte w kosztorysie ofertowym, załączonym do złożonej oferty. Zamawiający ze względu na specyfikę prac i lokalizację swoich zasobów oraz zgodnie z zaleceniami dokumentu roboczego służb Komisji z dnia 25 czerwca 2008r. Europejski kodeks najlepszych praktyk ułatwiających dostęp MŚP do zamówień publicznych, przewiduje składanie ofert częściowych. Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający dzieli miasto na pięć rejonów, w których wykonywane będą remonty, i tak: część 1 - remonty lokali w rejonie Północ. Zamawiający planuje, że w roku 2019 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 260.000,00zł brutto, część 2 - remonty lokali w rejonie Centrum. Zamawiający planuje, że w roku 2019 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 490.000,00zł brutto, część 3 - remonty lokali w rejonie Wschód. Zamawiający planuje, że w roku 2019 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 200.000,00zł brutto, część 4 - remonty lokali w rejonie Zachód. Zamawiający planuje, że w roku 2019 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 290.000,00zł brutto, część 5 - remonty lokali w rejonie Południe. Zamawiający planuje, że w roku 2019 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 260.000,00zł brutto. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących- w czasie realizacji zamówienia - roboty malarskie, murarskie oraz roboty instalacyjne wod.-kan., sanitarne i elektryczne (wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 3.000,00zł (trzy tysiące złotych - tylko na jedną dowolnie wybraną część), które należy wnieść w terminie do 18.12.2018 r. do godz. 8.00
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru). Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru sporządzony w formie kalkulacji uproszczonej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
Dodano: 2024-05-14 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Jaworznie przy ul. A.Mroczka 53c
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku – Etap II
Dodano: 2024-05-14 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
Dodano: 2024-05-13 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
Dodano: 2024-05-13 - Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-05-10 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-10 - Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na cztery części: cz. I – ul Piłsudskiego 51 i 51/34; cz. II Chorzowska 13; cz. III ul. Musialika 32; cz. IV ul. Witczaka 82
Dodano: 2024-05-10 - Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
Dodano: 2024-05-09