Przetargi.pl
Wykonywanie robót remontowych kolejowych na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.port.gdynia.pl/pl/przetarg/regulamin-udzielania-zamowien;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót remontowych kolejowych na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych kolejowych na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy (ramowej). 2. Zakres prac i robót opisanych w ust. 1. przedmiotu zamówienia obejmuje realizację: 1) robót i prac remontowych nawierzchni drogowo-kolejowych (nawierzchnie w torze kolejowym); 2) robót kolejowych; 3) robót i prac towarzyszących; 4) robót i prac wymienionych w 1), 2), 3) w trybie awaryjnym. 3. Szczegółowe wykazy rodzajów robót zawarto w tabelach stanowiących załącznik nr 1 do FORMULARZA OFERTY będącego załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Szczególne warunki realizacji robót: 1) roboty kolejowe będą realizowane przez Wykonawcę w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe na podstawie zleceń wg zasad opisanych w rozdz. V SIWZ oraz we wzorze umowy (ramowej) stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości waloryzacji w/w cen jednostkowych robót w okresie obowiązywania umowy; 2) prace i roboty wykonywane będą w czynnych torach kolejowych, przy zachowaniu przez Wykonawcę obowiązujących przepisów BiHP, p. poż. i sanit.-hig.; 3) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców za uprzednia zgodą Zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania w FORMULARZU OFERTY stanowiącym załącznik numer 1 do SIWZ przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4) Wymagania związane z gospodarką odpadami: a) GRUPA I - gruz asfaltowy, betonowy, grunt, zanieczyszczone kruszywo należy wywieźć na wysypisko i uwzględnić w wycenie robót dodatkowo koszt ich transportu i utylizacji; b) GRUPA II - zniszczone podkłady, podrozjazdnice należy wywieźć na wysypisko i uwzględnić w wycenie robót dodatkowo koszt ich transportu i utylizacji; części stalowe pozyskane z rozbiórek należy wywieźć do punktu skupu złomu; c) GRUPA III - gruz żelbetowy, betonowy, grunt, ścięte trawy, chwasty, rośliny, krzewy należy wywieźć na wysypisko i uwzględnić w wycenie koszt ich transportu i utylizacji. 5) Zasady zlecania robót: Zamawiający przewiduje, że każdorazowe przystąpienie do wykonywania robót/prac będących przedmiotem zamówienia będzie następować na podstawie pisemnego zlecenia wystawionego przez Zamawiającego, w którym zostaną określone: zakres robót i rodzaj robót, termin wykonania oraz wstępne wynagrodzenie, z zastrzeżeniem ust. 3. niniejszego rozdziału. Roboty wykonywane w trybie awaryjnym będą wykonywane w przypadku wystąpienia wypadku, awarii lub innych zdarzeń, które mogą spowodować bezpośrednie zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu na podstawie zlecenia telefonicznego Zamawiającego na numery telefonów Wykonawcy, informującego przedstawiciela Wykonawcy o zaistniałej awarii. Zlecenie telefoniczne zostanie potwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej faksem lub drogą elektroniczną w terminie 2 dni roboczych. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ jest dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca podejmie działania związane z wykonywaniem robót awaryjnych w czasie nie przekraczającym 4 (słownie: czterech) godzin liczonym od momentu powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego o zaistniałej awarii pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od zlecenia i naliczenia kar umownych. W § 2 wzoru umowy (ramowej) stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ zostały określone szczegółowe zasady zlecania robót, w tym terminy ich realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1) FORMULARZA OFERTY sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z tych Wykonawców); 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, zwanego dalej wykazem robót. Wzór wymaganego wykazu robót stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane; 5) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia zwanego dalej wykazem osób. Wzór wymaganego wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 6) potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zgodnie z warunkiem określonym w Rozdz. VI., ust. 2., pkt. 4) SIWZ wraz z potwierdzonym za zgodność z oryginałem dowodem jej opłacenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach