Przetargi.pl
Wykonywanie robót remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych, obiektach malej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/64/2013/G

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych, obiektach malej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/64/2013/G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych, obiektach malej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. 3. Użyte w SIWZ pojęcia oznaczają: 1) roboty remontowe tj. roboty budowlane, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012r. poz. 1372) przeprowadzane w obrębie istniejącego budynku, lokalu, obiektu małej architektury oraz na terenie zewnętrznym mające na celu przywrócenie stanu pierwotnego, a niestanowiące bieżącej konserwacji, w szczególności roboty w branży elektrycznej w zakresie: instalacji elektrycznych, odgromowych, domofonowych; 2) czynności konserwacji tj. czynności polegające na bieżącym utrzymaniu w należytym stanie budynku, lokalu, obiektu malej architektury oraz terenu zewnętrznego, tak aby nie ulegały pogorszeniu z powodu codziennej eksploatacji bez konieczności odtwarzania stanu pierwotnego. 4. W ramach wykonania robót remontowych, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót polegających na usuwaniu przyczyn i skutków nagłych, niezamierzonych uszkodzeń elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku, lokalu lub obiektu małej architektury) oraz narażenie właścicieli lub najemców na straty materialne. 5. Zakres zamówienia i obowiązki stron określają: projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), wykaz robót remontowych i czynności konserwacji (załącznik nr 1 do umowy), a ponadto w przypadku robót remontowych również specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ). 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1 Roboty budowlane 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 50.80.00.00-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 7. Wykaz adresowy zasobu Gminy Wrocław, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia - aktualny na dzień ogłoszenia postępowania - określa załącznik nr 7 do SIWZ. Aktualny - wg stanu na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego zawarcie umowy - wykaz adresowy zasobu Gminy Wrocław, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w dniu podpisania umowy. Wykaz ten, z uwagi na prowadzony charakter działalności Zamawiającego jest zmienny i będzie aktualizowany przez Zamawiającego według stanu na ostatni dzień każdego miesiąca oraz przekazywany Wykonawcy w formie pisemnej przez Biuro Obsługi Klienta (właściwe dla danego Zadania). 8. Zamawiający podał w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ tylko dla celów porównania ofert i obliczenia ceny: - szacunkowe ilości poszczególnych robót remontowych, - szacunkową ilość roboczogodzin czynności konserwacji. 9. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia, a w przypadku robót remontowych Zamawiający zastrzega również możliwość przesunięć ilościowych w poszczególnych pozycjach formularza cenowego przy zachowaniu wartości brutto oferty Wykonawcy. 10.Zamówienie podzielone jest na 4 zadania.Maksymalna liczba części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć oferty częściowe wynosi dwa zadania. 11.Termin wykonania zamówienia: 1) Zadanie nr 1 - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, 2) Zadanie nr 2 - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, 3) Zadanie nr 3 - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, 4) Zadanie nr 4 - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że umowa w danym Zadaniu ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto dla danego Zadania zgodnie z ofertą Wykonawcy, z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach