Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2010-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 00052664700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie robót murarsko - kamieniarskich wraz z czynnościami pogrzebowymi na cmentarzu komunalnym w Piasecznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót murarsko - kamieniarskich wraz z czynnościami pogrzebowymi na cmentarzu komunalnym w Piasecznie.Budowa grobów I,II,III,IV kondygnacyjnych kompletnych, demontaż i montaż wszelkiego rodzaju nagrobków, ekshumacje itp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983710004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nazwa zadania: Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ w 2016 roku Numer sprawy: OPS/ZP/3/2015
Dodano: 2015-11-12 - Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu
Dodano: 2015-11-10 - Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ w 2015 roku
Dodano: 2014-11-19 - Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu
Dodano: 2013-11-21 - Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ w okresie od 01-01-2014 do 31-12-2014
Dodano: 2013-11-14 - Wyłonienie świadczeniodawcy kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe oraz NN zmarłych na terenie Pragi-Południe.
Dodano: 2013-09-27 - Wyłonienie świadczeniodawcy kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe oraz NN zmarłych na terenie Pragi-Południe
Dodano: 2013-09-06 - Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ w okresie od 01-05-2013 do 31-12-2013 roku
Dodano: 2013-04-08 - Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ w okresie od 01-01-2013 do 30-03-2013, nr sprawy: OPS/ZP/6/2012
Dodano: 2012-11-19 - Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ w okresie od 01-01-2012 do 30-09-2012
Dodano: 2011-11-29