Przetargi.pl
Wykonywanie remontów nawierzchni ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku mieszaną mineralno-asfaltową na gorąco, na powierzchniach powyżej 100 m2 bez użycia i z użyciem frezarki oraz z zastosowaniem geosiatki lub siatki stalowej.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2010-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie remontów nawierzchni ulic i chodników na terenie miasta Białegostoku mieszaną mineralno-asfaltową na gorąco, na powierzchniach powyżej 100 m2 bez użycia i z użyciem frezarki oraz z zastosowaniem geosiatki lub siatki stalowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku mieszanką mineralno - asfaltową z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej (BA) wytwarzanej i wbudowywanej na gorąco, na powierzchni powyżej 100 m2 bez użycia i z użyciem frezarki oraz z zastosowaniem geosiatki lub siatki stalowej- szacunkowa ilość 150.000 m2 w okresie 3 lat. Prace należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (w załączeniu załącznik nr 6 do SIWZ). 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, warstwa ścieralna, grubość warstwy 4cm - szacunkowa ilość - 150.000m2 , 2.2 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, warstwa ścieralna, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości - szacunkowa ilość - 50.000m2, 2.3 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, warstwa wiążąca, grubość warstwy 4cm - szacunkowa ilość - 20.000m2, 2.4 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, warstwa wiążąca, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości, szacunkowa ilość - 50.000m2, 2.5 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, warstwa wyrównawcza, średnia grubość warstwy 2cm, szacunkowa ilość - 150.000m2, 2.6 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, warstwa wyrównawcza, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości, szacunkowa ilość - 100.000m2, 2.7 Frezowanie nawierzchni wraz z odwiezieniem destruktu na średnią odległość 10km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, średnia głębokość frezowania 4cm, szacunkowa ilość - 150.000m2, 2.8 Frezowanie nawierzchni wraz z odwiezieniem destruktu na średnią odległość 10km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, dodatek za każdy 1cm głębokości frezowania, szacunkowa ilość - 400.000m2, 2.9 Ułożenie siatki stalowej i wbudowanie szlamu typu slurry seal, szacunkowa ilość - 50.000m2, 2.10 Ułożenie geosiatki do zbrojenia nawierzchni wykonanej z włókna szklanego szacunkowa ilość - 30.000m2. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach objętych zakresem zamówienia określonych w pkt 2 w ramach wynagrodzenia umownego. II. POSTANOWIENIA OGÓLNE 2.1 Wykonawca zobowiązuje się do ciągłej i pełnej gotowości realizacji prac wynikających z zakresu umowy i gotowości przystąpienia do wykonania robót zleconych przez Zamawiającego w ciągu 7dni od daty otrzymania protokołu konieczności. 2.2 Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię przeznaczoną do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmiana terminu może nastąpić jedynie za potwierdzoną zgodą Zamawiającego. 2.3 Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.Nr.177 z 2003r. poz. 1729), a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający. 2.4 Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godziny 10.00 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z określeniem dokładnej lokalizacji oraz kosztorys. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 7 dni od daty dostarczenia obmiaru. 2.5 Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 2.6 Wykonawca zapewnia materiały do remontu tj. beton asfaltowy (BA), siatka stalowa, geosiatka z włókna szklanego i materiały pomocnicze, spełniające wymogi zawarte w SST. 2.7 Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je inspektorowi nadzorującemu do akceptacji. 2.8 Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi do akceptacji inspektorowi nadzorującemu recepty laboratoryjne składu mieszanek mineralno - bitumicznych do wbudowani w nawierzchnię drogi o odpowiedniej kategorii ruchu oraz typ i rodzaj siatki (wraz z ważną aprobatą techniczną) 2.9 Wykonawca zapewni dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej, Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 2.10 Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole. 2.11 Na każdy dzień roboczy do obmiaru robót należy załączyć recepty i badania (ekstrakcje); jeżeli produkcja masy i remont odbywa się przez dłuższy okres z tej samej recepty, należy podać datę produkcji i datę wykonania badania. 2.12 Zakresem zamówienia objęta jest również regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej w miejscu wykonywania remontu. 2.13 Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto określonymi w rozdz. V.-OPIS OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 200 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku nr 07 1500 1344 1213 4004 9891 0000, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach