Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7 7
86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
REGON: 00052888200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Miasta i Gminy Solec Kujawski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje naprawę uszkodzeń nawierzchni (wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnienie pojedyńczych pęknięć i wypełnienie ubytków na drogach gminnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu na okreslone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczace; posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadaja wiedzę i doświdczenie, dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy wykażą że, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali minimum cztery zadania o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, w tym dwie usługi wykonane reminterem o powierzchni powyżej 3000m2, Wykonawcy winni wykazać, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posuadają stosowne uprawnienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie potwierdzające spełnienia warunków udziału w postepowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w tym osoba do kierowania robotami drogowymi posiada uprawnienia budowlane w zakresie drogowym, wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał minimum cztery usługi o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, w tym dwie usługi wykonane remonterem o powierzchni powyżej 3000m2 każda.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Polna w Laskowicach - ETAP II
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 41402C Orle - Dąbrówka Królewska od km 0+800 do km 1+000. Etap I dokończenie
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 041212C w Zaroślu
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi dojazdowej do ul. Strzałowej oraz przebudowa i remont chodnika w ciągu ul. Andresa w Toruniu
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej Pturek-Józefinka - formuła zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów Świecki na działce nr 234/11 o długości od 0 km do 1,00 km
Dodano: 2016-07-08 - Remont cząstkowy dróg powiatowych masą na gorąco w ilości do 50 ton
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
Dodano: 2016-07-06 - Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1715 C Wąbrzeźno - Lembarg w km 2+600÷4+400 na powierzchni ok. 10 080 m? poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z zastosowaniem emulsji szybkorozpadowej i kruszywa łamanego
Dodano: 2016-07-06 - .Modernizacja drogi gminnej nr 070434C w Bliznie.
Dodano: 2016-06-29