Przetargi.pl
Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko-dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko-dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko-dekarskich i pokrywczych oraz usuwania awarii w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Roboty remontowe w zakresie napraw i konserwacji pokryć dachowych, które są przedmiotem zamówienia mają być wykonywane w oparciu o przepisy i zasady prawa budowlanego oraz wiedzę techniczną, opis przedmiotu zamówienia, umowę, SIWZ, STWiOR oraz wymagania Zamawiającego. Roboty remontowe i awaryjne naprawy będą zlecane Wykonawcy poprzez wystawienie karty remontu określającej zakres i termin wykonania robót. Pod pojęciem awarii Zamawiający rozumie wystąpienie uszkodzenia pokrycia dachowego, rynien bądź rur spustowych oraz obróbek blacharskich, które zagrażają ludziom bądź mogą spowodować straty materialne w obiektach Zamawiającego /przecieki lub zalania pomieszczeń, oblodzenie zagrażające spadkiem sopli, nadmierna ilość śniegu zalegająca na dachach/. Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego /w czasie nie dłuższym niż zaoferowany bez względu dzień i porę dnia/ przybycia na miejsce awarii ( również w dni wolne od pracy, niedziele i święta) w celu likwidacji bądź zabezpieczenia awarii, która może spowodować szkody w mieniu Zamawiającego). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: - Projekt Umowy stanowiący - Opis Przedmiotu Zamówienia , - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - Przedmiar Robót . Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia odbioru każdego zleconego remontu – stosowne oświadczenie w tym zakresie znajduje się w Formularzu ofertowym. Szczegółowe warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia w związku z realizacją umowy na warunkach wynikających z projektu umowy (§ 12) – począwszy od dnia jej podpisania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach