Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
- Data zamieszczenia: 2016-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 42377
50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
REGON: 109467000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko – dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko-dekarskich i pokrywczych oraz usuwania awarii w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: a) Zadanie nr 1 obejmuje następujące lokalizacje: - ul. G. Zapolskiej 4, - ul. Świdnickiej 53, - ul. Bogusławskiego 8,10, - pl. Nowy Targ 1-8, - ul. Kotlarskiej 41, - Rynek 13, - Sukiennice 8,9,10,12-15, - Przejście Żelaźnicze 1, - Rynek-Ratusz 7-9, - ul. Włodkowica 20, - al. Kromera 44; b) Zadanie nr 2 obejmuje następujące lokalizacje: - ul. Strzegomska 148, - ul. Muchoborska 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w sytuacji składania oferty na Zadanie nr 1 w wysokości 1.950,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100). W Zadaniu nr 2 wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną