Przetargi.pl
Wykonywanie remontów bieżących w zakresie napraw i konserwacji instalacji sanitarnych tj. instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania oraz zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie remontów bieżących w zakresie napraw i konserwacji instalacji sanitarnych tj. instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania oraz zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonywanie remontów bieżących w zakresie napraw i konserwacji instalacji sanitarnych tj. instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania oraz zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2. Zakres robót: A) Roboty instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji. - Wymiany odcinków rur stalowych ocynkowanych o śr.15 mm i 20 mm. - Wymiany podejść dopływowych o śr.15 mm. - Demontaże baterii umywalkowych i zmywakowych. - Wymiany elementów zestawu umywalkowego - syfonów z tworzywa. - Próby szczelności instalacji wodociągowej. B) Roboty instalacji kanalizacyjnej sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej. - Wymiany odcinków rur żeliwnych kanalizacyjnych o śr.100 mm. - Wymiany odcinków rur z PCW o śr.50 mm i śr.110 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi. - Wymiany umywalek fajansowych z syfonem z tworzywa, misek ustępowych siedzeniowych fajansowych np. typu GEBERIT, sedesu z tworzywa, elementów: misek ustępowych, sedesów i zestawów pisuarowych. - Montaże pisuarów pojedynczych z płuczką. - Demontaże i montaży nowych rurociągów z PCW o śr.50 mm i 75 mm. - Demontaże umywalek, muszli z miską fajansową. - Przeczyszczanie rurociągów żeliwnych pionowych i poziomych kanalizacyjnych o śr.80 mm. - Przeczyszczanie wpustów podwórzowych i piwnicznych, podejść odpływowych o śr.100 mm, syfonów umywalkowych. - Ręczne czyszczenie kanałów kołowych sieci zewnętrznej o śr.0,25 m, oraz studzienek rewizyjnych o średnicy wew. 1000 mm. C) Roboty instalacji centralnego ogrzewania. - Wymiany grzejników żeliwnych na stalowe płytowe. - Wymiany zaworów grzejnikowych o śr.15 mm. - Wymiany zaworów odcinających o śr.15 mm. - Montaże zaworów odpowietrzających automatycznych o śr.15 mm. - Wymiany rur przyłącznych do grzejników o złączach gwintowanych o śr.15 mm. - Wymiany rur przyłącznych do grzejników o złączach spawanych o śr.15 mm. - Demontaże grzejników stalowych i żeliwnych. - Montaże grzejników stalowych dwupłytowych. - Wykonywanie prób z dokonaniem regulacji oraz bez regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco). - Wykonywanie prób szczelności montowanych grzejników. - Płukanie instalacji c.o. - Płukanie grzejników żeliwnych członowych. - Czyszczenie - spiralowanie poziomów instalacji c.o. - Czyszczenie - spiralowanie pionów instalacji c.o. - Czyszczenie - spiralowanie rur przyłącznych do grzejników. - Wykonywanie prób ciśnieniowych instalacji c.o. 3. Wszystkie roboty, które są przedmiotem zamówienia mają być wykonane w oparciu o STWiOR oraz Przedmiar robót. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 4. W związku z tym, że prace będą wykonywane w obiektach czynnych Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne: - godziny realizacji prac uciążliwych dla pracowników Urzędu Miejskiego od godz.16:00 do godz. 22:00, oraz w sobotę od godz. 7:00 do godz. 22:00, - kolejność realizacji prac remontowych, - zabezpieczanie mebli i komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, w których prowadzone będą prace, - systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu, i in. materiałów z rozbiórki, - natychmiastowe i skuteczne usuwanie wszelkich szkód. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, - organizowanie i zagospodarowanie miejsca (terenu) wykonywanych prac, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz.251 z późn. zm.), - wykonanie niezbędnych odbiorów, - posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobaty technicznej. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 Prawa Budowlanego). 5. Roboty wykonywane będą na podstawie ustalonego zakresu rzeczowego robót, które będą określane w Kartach remontu/awarii. Wykonawca powinien rozpocząć roboty w terminie dwóch dni po otrzymaniu od Zamawiającego Karty Remontu, a w przypadku awarii - niezwłocznie. Wstępne oszacowanie ich wartości zostanie dokonane na podstawie zryczałtowanych cen jednostkowych podanych w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić na piśmie Zamawiającemu fakt zakończenia robót celem dokonania odbioru. 7. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza zlecić podwykonawcom. 9. Na roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12. miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy - Bank Zachodni WBK I O/Wrocław numer rachunku dla przelewów krajowych: 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289, dla przelewów zagranicznych kod swift: WBKPPLPP, nr iban: PL 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w obcej, wymienialnej walucie. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości przez cały okres związania ofertą (30 dni), uwzględniając wahania kursu walut. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8, 50- 141 Wrocław i zdeponować w Likwidaturze Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 5 a. 6. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą/kurierem, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Wydział Księgowości Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 5 a (z oznaczeniem przedmiotu postępowania). 7. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie i na zasadach przewidzianych w przepisach art. 46 ust. 1, 2, 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, o których mowa w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp, b) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia dotyczące robót instalacji sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł brutto każde, c) dysponują kierownikiem robót który: - posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie kierowania robotami, - przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, lub - przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu takiej osoby, d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - w formie oryginału: a) oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień dotyczących robót instalacji sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł brutto każda oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w/w wykazie zostały wykonane należycie, d) wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub w oparciu o pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego będzie dysponował wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnienień) niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w wykazie należy wskazać co najmniej jedną osobę, która posiada uprawnienia budowlane w wymaganym zakresie), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w w/w pkt d) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane kierownika robót w specjalności instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie kierowania robotami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, g) aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, h) aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł. 2. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w: - pkt 1 lit. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokument, o których mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 2 B) stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie z pkt 1 a) - Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (podpisane przez pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie), - dokumenty wymienione w pkt 1 lit. b) składa każdy z Wykonawców odrębnie, - dokumenty wymienione w pkt 1 lit. c), d), e), f), g) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, - Polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt h), może zostać przedstawiona: a) odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za kwotę ubezpieczenia odpowiadającą warunkowi określonemu w SIWZ Zamawiający uzna łączną sumę ubezpieczeń tych polis, bądź też b) przez jednego z Wykonawców w wysokości odpowiadającej wymaganej kwocie. Warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału osobowego, a także dotyczące sytuacji finansowej badane będą łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach