Przetargi.pl
Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca w okresie jednego roku (2010/2011)

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Piastowska 11a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Piastowska 11a 11a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca w okresie jednego roku (2010/2011)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objęte jest wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej, będących w zarządzie Gminy - Miasto Sierpc w okresie jednego roku. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących asortymentów robót utrzymaniowych: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie (z odwiezieniem gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 100,0 ton; 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości do 3,0 cm (z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 300,0 m?. Roboty będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami w tym zakresie, a w szczególności ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik Nr 5, w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwanej w dalszej części specyfikacji ustawą, pełniącymi rolę opisu przedmiotu zamówienia. Grubość naprawianej powierzchni nie może być większa niż grubość istniejącej nawierzchni bitumicznej. W przypadku wyboju o głębokości większej niż grubość nawierzchni tzn. uszkodzonej podbudowy, uszkodzenie podbudowy należy wypełnić materiałem uzyskanym z wycięcia. Szacowany zakres ilościowy w/w robót zawiera Załącznik Nr 1 Formularz Oferty przy czym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego w stosunku do ww zakresu. Wykonawca będzie realizował roboty na zlecenia Zamawiającego, po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wykonawca dokona zabezpieczenia i oznakowania robót oraz powiadomi o wszystkich utrudnieniach i ograniczeniach ruchu z 7-dniowym wyprzedzeniem następujące jednostki: Zamawiającego, organ zarządzający ruchem, policję, straż pożarną, lokalne media. Podstawą rozliczeń będą sporządzane przez Wykonawcę Protokół Odbioru oraz Księga Obmiaru z faktycznie wykonanych prac. Powyższe dokumenty będą potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz osobę upoważnioną przez Zamawiającego - Koordynatora, upoważnionego również do zlecania robót. Na podstawie powierzchni z Księgi Obmiaru oraz grubości wykonanych napraw ustala się ilość zużytej masy bitumicznej w tonach. Jednostką rozliczeniową remontów cząstkowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej jest 1 m?. Na podstawie ilości zużytej masy bitumicznej w tonach, powierzchni w m? remontu grysami i emulsją asfaltową oraz cen jednostkowych z oferty, zostanie wystawiona faktura. 1) Cena jednostki obmiarowej Cena wykonania remontu cząstkowego nawierzchni z ew. uszczelnieniem spękań obejmuje: prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, oznakowanie robót, wywóz odpadów, dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę, wykonanie naprawy zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB, pomiary i badania laboratoryjne, odtransportowanie sprzętu z placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500,00 PLN. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach