Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 09-200 Sierpc, ul. Piastowska 11a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2014-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Piastowska 11a 11a
09-200 Sierpc, woj. mazowieckie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących asortymentów robót utrzymaniowych: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (na gorąco) z recyklera, z obcinaniem krawędzi mechanicznie (wraz z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 100,0 ton; 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (na zimno), z obcinaniem krawędzi mechanicznie (wraz z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 10,0 ton. Wykonawca powinien używać mieszanki mineralno-asfaltowej (na zimno) spełniającej minimum następujące warunki: a) wygląd i konsystencja: mieszanka jednorodna, urabialna, barwy czarnej; b) uziarnienie: od 0 do 8 mm; c) przedział temperatur, w których może być stosowana: od -10 ?C do +30 ?C; d) masa powinna posiadać aktualną aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz firmową instrukcję w języku polskim, określającą szczegółowe zasady oraz warunki stosowania, składowania i transportu. 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości do 3,0 cm (wraz z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 500,0 m?. 2. Roboty będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami w tym zakresie, a w szczególności ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik Nr 6, w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwanej w dalszej części specyfikacji (ustawą), pełniącymi rolę opisu przedmiotu zamówienia. 3. Grubość naprawianej powierzchni nie może być większa niż grubość istniejącej nawierzchni bitumicznej. W przypadku wyboju o głębokości większej niż grubość nawierzchni tzn. uszkodzonej podbudowy, uszkodzenie podbudowy należy wypełnić materiałem uzyskanym z wycięcia. 4. Szacowany zakres ilościowy w/w robót zawiera Załącznik Nr 1 (Formularz Oferty), przy czym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego w stosunku do ww. zakresu. 5. Wykonawca będzie realizował roboty na zlecenia Zamawiającego, po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego. 6. Podstawą rozliczeń będą sporządzane przez Wykonawcę Protokół Odbioru Robót oraz Księga Obmiaru z faktycznie wykonanych prac. 7. Powyższe dokumenty będą potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz osobę upoważnioną przez Zamawiającego - Koordynatora, upoważnionego również do zlecania robót. 8. Na podstawie powierzchni z Księgi Obmiaru oraz grubości wykonanych napraw ustala się ilość zużytej masy bitumicznej w tonach. Jednostką rozliczeniową remontów cząstkowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej jest 1 m?. 9. Na podstawie ilości zużytej masy bitumicznej w tonach, powierzchni w m? remontu grysami i emulsją asfaltową oraz cen jednostkowych z oferty, zostanie wystawiona faktura. Cena jednostki obmiarowej Cena wykonania remontu cząstkowego nawierzchni z ew. uszczelnieniem spękań obejmuje: 1) prace pomiarowe i roboty przygotowawcze; 2) oznakowanie robót; 3) wywóz odpadów; 4) dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę; 5) wykonanie naprawy zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB; 6) pomiary i badania laboratoryjne; 7) odtransportowanie sprzętu z placu budowy. UWAGA: Zamawiający informuje, że podane ilości asortymentów robót są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Roboty w powyższych ilościach należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty, w celu uzyskania porównywalności ofert. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane prace. Wykonawcy nie przysługuje żądanie zamówień dodatkowych, a także roszczeń o wypłacenie całości wynagrodzenia za oszacowany przedmiot zamówienia w formularzu cenowym, w przypadku mniejszej ilości wykonanych poszczególnych asortymentów robót. 10. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część umowy: 1) STWiORB; 2) Oferta Wykonawcy; 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.900,00 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych i 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH NA TERENIE DZIELNICY MOKOTÓW M.ST. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ulicy Zaczarowanej Dorożki w Warszawie
Dodano: 2016-07-07 - Wykonywanie remontów (bieżącej konserwacji) nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych miasta Pruszkowa
Dodano: 2016-06-15 - ODNOWA NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU MŁAWSKIEGO
Dodano: 2016-05-20 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie Nr 3 Remont nawierzchni chodników.
Dodano: 2016-05-02 - Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w msc. Wieliszew.
Dodano: 2016-04-15 - Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w msc. Wieliszew
Dodano: 2016-04-07 - Usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów stanowiących własność lub będących we władaniu m. st. Warszawy i nie przekazanych w zarząd innym podmiotom
Dodano: 2016-04-01 - Bieżąca konserwacja dróg gminnych.
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie konserwacji rowów w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-03-22