Przetargi.pl
Wykonywanie reklam na pojazdach komunikacji miejskiej, użytkowanych przez MPK S.A. w Krakowie.

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 30-347 Kraków, ul. Jana Brożka 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2541019 , fax. 012 2541241
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A.
    ul. Jana Brożka 3 3
    30-347 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 2541019, fax. 012 2541241
    REGON: 00391131100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie reklam na pojazdach komunikacji miejskiej, użytkowanych przez MPK S.A. w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie reklam na pojazdach komunikacji miejskiej, użytkowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie w zakresie określonym w SIWZ. 1. Zakres usług obejmuje: 1.1. wykonanie projektów reklamy całopojazdowej, reklamy na boku pojazdu lub reklamy typu (full back) zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, 1.2. wykonanie reklamy całopojazdowej, tj. wydruk grafiki i/lub wycięcie elementów graficznych i nałożenie ich na pojeździe po uprzedniej zmianie powłoki lakierniczej, lub bez zmiany tej powłoki, zgodnie z projektem, 1.3. wykonanie reklamy na boku pojazdu lub reklamy typu (full back), tj. wydruk grafiki zgodnie z projektem i nałożenie jej na pojeździe, 1.4. wykonywanie poprawek w reklamach już umieszczonych na pojazdach, 1.5. usunięcie reklamy całopojazdowej wraz z przywróceniem pojazdu do barw miejskich, tj. zdjęcie grafiki z pojazdu i naniesienie nowej powłoki lakierniczej, jeżeli pierwotna powłoka została zmieniona przy nakładaniu reklamy na pojazd, 1.6. usunięcie wyklejonej grafiki z pojazdu (w tym reklamy na boku pojazdu, reklamy typu (full back) lub innych elementów graficznych), wraz z ewentualną naprawą powłoki lakierniczej uszkodzonej w trakcie zdejmowania grafiki, tj.: a) uzupełnieniem powłoki lakierniczej, jeżeli powstały drobne uszkodzenia tej powłoki, b) naniesieniem nowej powłoki lakierniczej, jeżeli powstała większa liczba uszkodzeń lub wystąpiły odbarwienia powierzchni. 2. Wykonywanie w ramach zadań określonych w pkt 1 następujących prac: 2.1. dobór formy oraz materiałów do wykonania lub poprawienia reklamy na pojazdach, 2.2. graficzne opracowanie projektu reklamy według zaleceń Zamawiającego, 2.3. odpowiednie przygotowanie powierzchni pojazdu do nałożenia reklamy, w tym przygotowanie do jej malowania, 2.4. zmiana powłoki lakierniczej (malowanie) pojazdu, 2.5. wykonywanie poprawek powłoki lakierniczej na pojeździe, 2.6. wydruk grafiki z wykorzystaniem folii samoprzylepnej (przezroczystej i/lub nieprzezroczystej) o rozdzielczości co najmniej 720 DPI, 2.7. wycięcie elementów graficznych z folii samoprzylepnej, 2.8. naniesienie elementów graficznych reklamy na powierzchnie pojazdu lub wykonanie poprawek w naniesieniu tych elementów, 2.9. usunięcie reklamy, tj. zdjęcie elementów grafiki z powierzchni pojazdu. 3. Szacunkowa ilość reklam przewidzianych do wykonania w ciągu 36 miesięcy: 3.1. Reklamy całopojazdowe na autobusach krótkich: 20 szt. 3.2. Reklamy całopojazdowe na autobusach przegubowych: 10 szt. 3.3. Reklamy całopojazdowe na wagonach tramwajowych pojedynczych (105N, C1, GT6): 30 szt. 3.4. Reklamy całopojazdowe na wagonach tramwajowych niskopodłogowych (NGT6): 30 szt. 3.5. Reklamy całopojazdowe na składach tramwajowych dwuwagonowych (2x105N, E1+C3): 30 szt. 3.6. Reklamy na boku pojazdu: 100 szt. 3.7. Reklamy typu (full back): 300 szt. 4. Ilości podane w pkt. 4 określają szacunkowe potrzeby w okresie 36 miesięcy i nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego, ani podstawy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. od 1 do 4 ustawy, tj. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym: - przez niezbędne doświadczenie rozumie się wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na wykonaniu reklam graficznych na pojazdach o łącznej wartości co najmniej 300.000 zł netto (słownie: trzysta tysięcy zł netto), obejmujących opracowanie projektu reklamy i jej nałożenie na dowolnej powierzchni pojazdów; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się również wspólników spółki cywilnej. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w punktach 1.1., 1.3 i 1.4 musi spełniać każdy Wykonawca. Warunki określone w pkt. 1.2 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w punkcie 2, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej, na zasadzie spełnia / nie spełnia. 7. Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie III.2.1 ogłoszenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - dla podmiotów zbiorowych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki osobowej prawa handlowego wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników). W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków dotyczy zarówno poszczególnych wspólników jak i samej spółki. 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, o których mowa w punkcie III.2.1.2 ogłoszenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 5 do SIWZ). Za dzień wszczęcia postępowania przyjmuje się dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy wartość wykonanych usług wyrażona była w innej walucie niż złoty (PLN), Wykonawca podaje wartość wykonanych usług w PLN ustaloną na dzień ich wykonania (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia wykonania usługi, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych. 1.8. Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w punkcie 1.7, zostały wykonane należycie. 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 1.2 do 1.6 składa każdy z podmiotów, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 3. Dokumenty wymienione powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 4.1. w punktach 1.2, 1.4, 1.5 i 1.6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.2. w punkcie 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt 4-8 ustawy pzp. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4.1.lit. a i c oraz pkt 4.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokument, o którym mowa w pkt 4.1. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 5 i 6 stosuje się odpowiednio. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach