Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu

Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa 48
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8870505 , fax. 074 8477477
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
    ul. Generała Andersa 48 48
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8870505, fax. 074 8477477
    REGON: 89133781500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia polega
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie określonym w pkt 3 SIZW, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 2. Spełniają niżej wymienione warunki szczególne, tj.: 1) wykonali należycie co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 3 SIWZ, której należyte wykonanie, potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których prace te były realizowane; 2) dysponują na terenie miasta Wałbrzycha co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, która posiada następujące kwalifikacje, a) staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat, b) uprawnienia określone w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane; 3) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł; 4) dysponują co najmniej 8. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania opisanego w pkt. 3 SIWZ; Ocena spełnienia warunków przez wykonawców będzie dokonywana wg zasady: są one spełnione albo nie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 8 SIWZ skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: 1. wypełnionego formularza ofertowego A stanowiącego załącznik do SIWZ. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono dokonanych zmian w tekście dokumentu, wynikających z podjęcia uchwał przez stosowne organy podmiotu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym w/w zmian. 3. oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym zgodnie z art. 22 ustawy p.z.p. oraz, że nie jest wykluczony z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wg załączonego formularza B do SIWZ; 4. wykazu usług zrealizowanych lub realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg załączonego formularza C do SIWZ. W przypadku dołączenia do oferty kilku wykazów, każdy z nich winien zawierać dane inne niż wyszczególnione w pozostałych wykazach, 5. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załączonego formularza D do SIWZ; 6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 8. dokumentów potwierdzających, że usługi tożsame z przedmiotem zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane przez wykonawcę należycie W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: - wymagane jest pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2,3 składają osobno wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast wskazane w pkt. 1,4,5,6,7,8 składają razem. Uwaga: 1. Zamawiający łącznie ocenia uczestników konsorcjum. 2. Zgodnie z art. 141 ustawy p.z.p. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginału podpisanego przez wystawcę lub w postaci kserokopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Dokumenty złożone przez oferenta w trakcie procedury przetargowej, zatrzymuje zamawiający. Jeżeli w dokumentach, o których mowa powyżej wskazane są wartości w innej walucie niż złoty polski, zamawiający dokona przeliczenia, przyjmując kurs walut z tabel Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach