Przetargi.pl
wykonywanie przeglądów technicznych i serwisowania tomografu komputerowego SP ZOZ w Sanoku

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656290 , fax. 013 4656290
  • Data zamieszczenia: 2011-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 800-lecia 26 26
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656290, fax. 013 4656290
    REGON: 37044434500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie przeglądów technicznych i serwisowania tomografu komputerowego SP ZOZ w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji, oraz serwisowania tomografu komputerowego Somatom Volume Zoom- z wyposażeniem tj. automatycznym wstrzykiwaczem kontrastu tomografii komputerowej Medrad Vistrom CT oraz drukarką laserowa Kodak Dryviev 8150 Laser Imager wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia urządzeń medycznych do dalszego użytkowania przez SPZOZ w Sanoku w skład których wchodzą: I. Przeglądy okresowe 1. regularne przeglądy okresowe - interwały i zakres przeglądów wg. wymagań producenta, terminy przeglądów uzgodnione z zamawiającym 2. sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego. 3. kontrola występowania usterek zewnętrznych. 4. inspekcja zużycia części. 5. oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. 6. smarowanie ruchomych części mechanicznych. 7. sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego. 8. konserwacja softweru systemowego i aplikacyjnego. 9. porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. 10. sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. 11. Dokumentacja przeglądów.   II. Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych. 1. sprawdzanie jakości obrazu. 2. sprawdzanie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeb specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. 3. przeprowadzanie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych.   III. Naprawy 1. Interwencja na wezwanie- praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. 2. diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. 3. kontrola urządzeń po przeprowadzonej naprawie. 4. dokumentacja interwencji serwisowych.   IV. Modyfikacje1. Przeprowadzanie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. 2. Wykonywanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego . 3. wykonywanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia.   V. Części zamienne i komponenty specjalne 1. dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji , za wyjątkiem lampy rentgenowskiej i kompletnego detektora promieniowania, a także materiałów eksploatacyjnych . 2. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. 3. dostawy materiałów do przeprowadzenia modyfikacji.   VI. Pomoc aplikacyjna 1. w zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera kontraktu.   VII Czas pracy seriwisu 1. umowa zapewni pracę inżynierów serwisu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. . 2. Oznaczenie wg klasyfikacji CPV: CPV- 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego CPV - 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach