Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 84612651 w. 158
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a 1a
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 84612651 w. 158
    REGON: 00056329800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na Pakiety dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie. Zakres świadczonych usług obejmować będzie utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w Załączniku nr 1 - Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ , w zakresie: konserwacji, przeglądów, oraz bieżących napraw i prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, 2) konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń, 3) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, 4) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, 5) prowadzenie kart naprawy urządzeń, 6) okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), 7) wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ. Okresowe przeglądy będą wykonywane w terminach wynikających z zaleceń producenta, ustalonych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/ aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej / kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego. Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone u producenta w zakresie przeglądów urządzeń. Czynności konserwatorsko - sprawdzające sprzęt medyczny obejmują w szczególności: 1) określenie rodzaju uszkodzenia, 2) ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego, 3) wymianę materiałów eksploatacyjnych, 4) sprawdzenie prawidłowości działania, 5) sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, 6) ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 7) w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT. Każda czynność konserwatorska oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone w karcie pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia. W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia konserwacji lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej/ faxu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej / faxu wynosi 48 godzin (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich producenta. Przeglądy techniczne wykonywane są w terminach wynikających z zaleceń producenta lub dostawcy. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części (pakietów) stanowi Załącznik nr 1 - Wykaz Sprzętu i Aparatury Medycznej - Cennik szczegółowy do SIWZ. Zamówienie obejmuje 62 - Pakiety (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety lub na całość zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 - Wykaz Sprzętu i Aparatury Medycznej - Cennik szczegółowy oraz Załącznik nr 6 - Wzór umowy do SIWZ. Części zamówienia: Pakiet nr 1 - Aparatura Rtg Pakiet nr 2 - Aparatura Rtg Pakiet nr 3 - Aparatura endoskopowa firmy OLYMPUS Pakiet nr 4 - Sprzęt endoskopowo-laparoskopowy STORZ Pakiet nr 5 - Pompy infuzyjne firmy KWAPISZ Pakiet nr 6 - Ssaki elektryczne Pakiet nr 7 - Ultrasonografy Pakiet nr 8 - Ultrasonografy Pakiet nr 9 - Aparatura Rtg Pakiet nr 10 - Aparatura do znieczulenia ogólnego Pakiet nr 11 - Respiratory Pakiet nr 12 - Aparatura endoskopowa firmy PENTAX Pakiet nr 13 - Aparatura laboratoryjna Pakiet nr 14 - Aparatura laboratoryjna Pakiet nr 15 - Aparatura laboratoryjna Pakiet nr 16 - Wirówki laboratoryjne Pakiet nr 17 - Mikroskopy laboratoryjne Pakiet nr 18 - Cieplarki, Suszarki laboratoryjne Pakiet nr 19 - Aparatura do zabiegów chirurgicznych Pakiet nr 20 - Pompy infuzyjne Pakiet nr 21 - Urządzenia do sterylizacji Pakiet nr 22 - Aparaty EKG Pakiet nr 23 - Kardiomonitory Pakiet nr 24 - Pulsoksymetry, kapnografy, kardiotokografy Pakiet nr 25 - Aparatura RTG Pakiet nr 26 - Urządzenie do badania wydolności płuc Pakiet nr 27 - Urządzenie do badania słuchu Pakiet nr 28 -Inhalatory Pakiet nr 29 - Lampy zabiegowe i inne Pakiet nr 30 - Aparatura do Hydroterapii Pakiet nr 31 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 32 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 33 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 34 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 35 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 36 - Defibrylatory Pakiet nr 37 - Inkubatory Pakiet nr 38 - Detektory tętna Pakiet nr 39 - Myjki ultradźwiękowe Pakiet nr 40 - Urządzenie do badań wysiłkowych Pakiet nr 41 - Aparat EEG Pakiet nr 42 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych Pakiet nr 43 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych Pakiet nr 44 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych Pakiet nr 45 - Myjnie Pakiet nr 46 - Respirator Pakiet nr 47 - Stół operacyjny Pakiet nr 48 - Lampa operacyjna Pakiet nr 49 - Kolposkop Pakiet nr 50 - Aparat Rtg Pakiet nr 51 - Holter Pakiet nr 52 - Aparat do urodynamiki Pakiet nr 53 - Aparat do znieczulenia ogólnego Pakiet nr 54 - Lampy zabiegowe Pakiet nr 55 - Stoły operacyjne i zabiegowe Pakiet nr 56 - Lampy operacyjne i zabiegowe Pakiet nr 57 - Ultrasonograf Pakiet nr 58 - Monitor Pakiet nr 59 - Wykonanie testów specjalistycznych w Pracowni RTG Pakiet nr 60 - Walidacja aparatury i urządzeń w Banku Krwi Pakiet nr 61 - Aparat CPAP Pakiet nr 62 - Lampa do fototerapii dla noworodków łóżeczkowa Pakiet nr 63 - Inkubator otwarty dla noworodków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach