Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
ul. Rynek 1 1
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zał. do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. f)Wykaz, co najmniej 3 zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Zał. do SIWZ -Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy usługi (jak zamówienie w sprawie) o wartości nie niższej od 200.000,00 zł brutto każda. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru, itp. g)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował; -Potencjał techniczny. Oferent musi udowodnić, że posiada potencjał sprzętowy ( własny lub przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia a w szczególności: Typ i charakterystyka sprzętu Zamiatarka samobieżna do oczyszczania bezpyłowego 1-szt Polewarka do skrapiania lub mycia ulic i chodników i placów 1-szt Samochód bezpylny do wywozu nieczystości stałych 1 - szt ŚRODKI TRANSPORTU Ciągnik klasy 0,8 T z przyczepą 3,5 tony 1- szt Samochód do transportu kontenerów KP-7 1 - szt 1 h)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował, -Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni że posiada potencjał kadrowy pod względem kwalifikacji (z uprawnieniami) w celu obsadzenia stanowiska kierowniczego i minimum pięcioma osobami które będą realizowały zamówienie. i)dokumenty, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Kserokopie uprawnień należy dołączyć do oferty. - Kierownik prac musi wykazać się min. 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu robót. j)informacje o podwykonawcach k)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l)Potwierdzenie wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usunięcie odpadów komunalnych z miejsc na terenie Gminy Miejskiej Jarosław nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania, znajdujących się na działkach należących do Gminy Miejskiej Jarosław
Dodano: 2016-03-30 - MECHANICZNE OCZYSZCZANIE NAWIERZCHNI ULIC, KTÓRYCH ZARZĄDCĄ JEST BURMISTRZ MIASTA JASŁA W OKRESIE LETNIM
Dodano: 2016-03-23 - Roboty porządkowe i utrzymaniowe na moście przez rz. Wisła w m. Połaniec w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 764 Połaniec - Tuszów Narodowy w km 74+ 644
Dodano: 2016-03-07 - OCZYSZCZENIE JEZDNI PO OKRESIE ZIMOWYM NA DROGACH, KTÓRYCH ZARZĄDCĄ JEST BURMISTRZ MIASTA JASŁA
Dodano: 2016-03-02 - Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego - 8 zadań.
Dodano: 2016-02-24 - Realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w roku 2016
Dodano: 2015-12-15 - Opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy ulicznych
Dodano: 2015-12-01 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Nisko.
Dodano: 2015-08-21 - Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego - 6 zadań.
Dodano: 2015-08-17 - Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie RDW w Mielcu (zadanie 1) oraz na terenie RDW w Stalowej Woli (zadanie 2)
Dodano: 2015-07-01