Urząd Gminy Wielkie Oczy ogłasza przetarg
- Adres: 37-627 Wielkie Oczy, ul. Leśna 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6310126 , fax. 016 6310126
- Data zamieszczenia: 2014-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wielkie Oczy
ul. Leśna 2 2
37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie
tel. 016 6310126, fax. 016 6310126
REGON: 00054812300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2014 r. prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w zakresie przedstawionym w załączniku nr 7 do SIWZ - Specyfikacja usług. Podane sortymenty i masy drewna oraz zakresy usług hodowli lasu są wielkościami szacunkowymi i nie są ostateczne, mają jedynie pomóc Wykonawcom w skalkulowaniu ceny za usługi w celu uzyskania wspólnej podstawy do oceny ofert. Rzeczywiste ilości drewna i jego sortymenty oraz rzeczywiste zakresy usług hodowli lasu mogą się różnić od podanych wyżej (mogą ulec zmniejszeniu), dokładne ilości zostaną określone w trakcie wykonywania prac. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do całkowitej rezygnacji z wykonania niektórych usług, np. w przypadku braku kontrahentów na zakup drewna. W sytuacjach tych wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Podstawą płatności będą rzeczywiste ilości zleconych i wykonanych usług, obmierzone i wykazane w protokole odbioru oraz ceny jednostkowe za dane czynności, podane w kosztorysie, załączonym do oferty. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Szczegółowe terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określone zostaną przez Zamawiającego. Odbiór ilościowo-jakościowy prac dokonywany będzie na drukach protokołów odbioru opracowanych przez Zamawiającego. Sprawdzony i zatwierdzony protokół odbioru robót bez uwag ze strony Wykonawcy będzie podstawą do wystawienia faktury (rachunku) za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie nie dłuższym, niż 14 dni od daty złożenia faktury (rachunku) wystawionej na podstawie obustronnie podpisanego protokółu odbioru robót. Zmniejszenie zakresu zadań do wykonania możliwe będzie bez konieczności wprowadzania zmian w umowie, przy czym wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wyznacza obowiązku wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wielkieoczy.bip.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Olszanica w roku 2016
Dodano: 2016-03-30 - Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2016
Dodano: 2016-03-21 - Usługi pozyskania i zrywki drewna w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2016 r.
Dodano: 2016-02-24 - Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2016
Dodano: 2016-02-05 - Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w roku 2016
Dodano: 2015-12-14 - Usługi pozyskania i zrywki drewna w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2015 r
Dodano: 2015-02-24 - Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2015
Dodano: 2015-02-10 - Usługi pozyskania i zrywki drewna w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2015 r
Dodano: 2015-01-23 - Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w roku 2015 - sołectwo Morochów
Dodano: 2014-12-18 - Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w roku 2015
Dodano: 2014-12-04