Przetargi.pl
Wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie powiatu opoczyńskiego

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361500 , fax. 044 7361500
  • Data zamieszczenia: 2011-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
    ul. Kwiatowa 1a 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361500, fax. 044 7361500
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie powiatu opoczyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie powiatu opoczyńskiego z podziałem na dwa zadania: 1.1 Zadanie I Aktualizacja użytków gruntowych i klas gleboznawczych w celu usunięcia niestandardowych kodów OFU - OZU występujących w operacie ewidencji gruntów i budynków. Prace mają na celu dostosowanie danych w części opisowej i części graficznej operatu ewidencyjnego do stanu prawnego wynikającego z zapisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków i Instrukcji G-5, w związku z wejściem w życie z dniem 1 stycznia 2003 r. przepisów ustaw: z dnia 30 października 2002 r. o zmianie ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz zmianie niektórych innych ustaw ( Dz. U. Nr 200, poz. 1683 ), z dnia 10 października 2002 r. o zmianie ustawy o podatku rolnym ( Dz. U. Nr 200, poz. 1680 ), z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym ( Dz. U. Nr 200, poz.1682 z późn. zm. ) . Prace Zadania I podzielone są na części obejmujące obszar gmin: Część Nazwa gminy Ilość działek do weryfikacji i opracowania 1 Białaczów 144 2 Mniszków 17 3 Żarnów 225 4 Paradyż 205 5 Opoczno 546 6 Sławno 170 7 Poświętne 231 8 Drzewica 435 9 m. Opoczno 122 10 m. Drzewica 99 Ogółem: 2194 Przedstawiona w tabeli ilość działek do weryfikacji i opracowania jest ilością szacunkową i może ulec zmianie. Załącznik Nr 1 do SIWZ - przedstawia wykaz działek do weryfikacji i opracowania Załącznik Nr 2 do SIWZ - przedstawia ilość działek w obrębach do weryfikacji i opracowania. 1.2 Zadanie II Sukcesywne wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Starostwa Powiatowego w Opocznie, polegające na bieżącym wykonywaniu robót zlecanych w formie pisemnej przez ww Wydział m.in. w celu usuwania błędów w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz konieczności wykonania aktualizacji klasyfikacji z urzędu. Zamawiający przewiduje, że do końca 2011 roku zleci do wykonania ok. 30 opracowań, obejmujących ok. 30 działek pierwszych w jednym obrębie w ramach pojedynczego zlecenia oraz łącznie ok. 30 działek następnych. Ilość prac do wykonania uzależniona jest od ilości napływających wniosków i w związku z tym może ulec zmianie. Pojedyncze zlecenie obejmuje od jednej do kilkudziesięciu działek do opracowania w obrębie ewidencyjnym. Zamawiający w zleceniu określi ilość działek podlegających opracowaniu w danym obrębie ewidencyjnym. Wykonawca wystawi fakturę, na kwotę zgodną z umową, na podstawie ilości działek uwidocznionej po prawej stronie wykazu zmian gruntowych lub w przypadku jego braku na podstawie ilości działek podlegających opracowaniu / kontroli terenowej. Na dzień 21.07.2011 r. do zlecenia przewidziane są następujące działki: Nazwa jednostki Nazwa obrębu Łączna ilość Ilość działek Ilość działek ewidencyjnej działek pierwszych następnych w obrębie w obrębie Gm. Opoczno Sitowa 8 1 7 Stużno 3 1 2 Ogonowice 1 1 0 Kliny 1 1 0 Kraśnica 2 1 1 Bukowiec 1 1 0 Ostrów 2 1 1 Gm. Żarnów Niemojowice 1 1 0 Pilichowice 2 1 1 Wierzchowisko 1 1 0 Gm. Paradyż Przyłęk 1 1 0 Stawowice 2 1 1 Gm. Mniszków Potok B 2 1 1 Olimpiów 1 1 0 Gm. Poświętne Buczek 1 1 0 Gm. Sławno Kamilówka 3 1 2 m. Opoczno 7 4 3 m. Drzewica - 0 0 0 Gm. Drzewica - 0 0 0 Gm. Białaczów - 0 0 0 ogółem 39 20 19 2. Szczegółowy opis zamówienia Zadań I i II: 1. Wszystkie prace muszą uwzględniać dane wykazane w operacie ewidencji gruntów i budynków. W przypadku nieścisłości pomiędzy danymi w części opisowej i graficznej, Wykonawca bada dokumenty źródłowe i eliminuje zaistniały błąd . 2. Prace obejmują wywiad terenowy i geodezyjny pomiar zasięgów użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych. Zmianami należy uaktualnić mapy ewidencji gruntów oraz bazę mapy numerycznej. W przypadku braku zmiany zasięgu danego konturu należy w operacie technicznym umieścić klauzulę o sposobie weryfikacji jego zasięgu. 3. Przebieg wykonanych prac oraz wyniki analiz należy szczegółowo opisać w sprawozdaniu technicznym. 4. Dokumentację powstałą w wyniku prac należy kompletować obrębami. 5. W przypadku istnienia mapy numerycznej dla danego obrębu ewidencyjnego, Wykonawca pobiera bazę , wprowadza dane i rozlicza użytki i klasy, przekazując w operacie bazę pierwotną i wtórną - zaktualizowaną wynikami prac .Szczegóły wprowadzania danych do bazy EWMAPY do uzgodnienia z PODGiK. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektów dokumentów potrzebnych do prowadzonego postępowania administracyjnego wynikającego z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji gruntów z dnia 4 czerwca 1956 r. ( projekty przedkłada w formie pisemnej i na nośniku informacji ). 7. Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia stosownych ogłoszeń, o których mowa w punkcie 6 i 8 na tablicach ogłoszeń właściwych Urzędów Gmin oraz na tablicach ogłoszeń u Sołtysów w poszczególnych obrębach ewidencyjnych. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania zebrania informacyjnego z zainteresowanymi właścicielami opracowywanych działek oraz do wyłożenia projektu klasyfikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Proponowana zawartość operatu technicznego przekazywanego do PODGiK: - kserokopia zlecenia otrzymanego od Zmawiającego - wypisy z rejestru gruntów - notatka służbowa w sprawie przeklasyfikowania gruntów - protokół proponowanych zmian klasyfikacji gruntów - opisy glebowe - szkice polowe - rozliczenie konturów klas i użytków w działkach - obliczenia - mapa zmian - mapa klasyfikacyjna uzupełniająca oraz wykaz zmian gruntowych - protokół sprawdzenia klasyfikacji uzupełniającej podpisany przez inspektora kontroli ds.gleboznawczej klasyfikacji gruntów - płyta CD z wyjściową oraz nowo obliczoną bazą 10. Zawartość dokumentacji służącej do wydania decyzji klasyfikacyjnej ( dla Zespołu do spraw Ewidencji Gruntów i Budynków ): - kserokopia dotychczasowego wypisu / wypisów z rejestru gruntów - mapa zmian - notatka służbowa w sprawie przeklasyfikowania gruntów - protokół proponowanych zmian w klasyfikacji - warunkowo protokół udatności zalesienia - mapa uzupełniająca po zmianach oraz wykaz zmian gruntowych -dokumentacja postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów 11. Do każdego operatu technicznego powinny być dołączone 3 egzemplarze map ewidencyjnych uzupełniających i wykazów zmian gruntowych ( 1 komplet wpięty , 2 komplety luzem ) 12. Obowiązujące przepisy i instrukcje: - ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne - rozporządzenie Rady Ministrów z 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów - rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków -instrukcja G-5 -instrukcja K-1 (1995r.) -instrukcja G-4 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 5. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wszystkich części Zadania I i Zadania II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach