Przetargi.pl
Wykonywanie prac w zakresie czyszczenia przewodów kominowych: dymowych, spalinowych, wentylacyjnych oraz okresowa kontrola stanu technicznego sprawności przewodów kominowych w budynkach bedących w administracji MZGM w Pile.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 3514777 , fax. 067 3514804
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Al. Powstańców Wlkp. 164 164
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 3514777, fax. 067 3514804
    REGON: 00079814000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzgm.pila@interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac w zakresie czyszczenia przewodów kominowych: dymowych, spalinowych, wentylacyjnych oraz okresowa kontrola stanu technicznego sprawności przewodów kominowych w budynkach bedących w administracji MZGM w Pile.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Czyszczenie przewodów kominowych: dymowych - 4 razy w roku (przed, po i w trakcie trwania sezonu grzewczego), spalinowych - 2 razy w roku i wentylacyjnych - 1 raz w roku, w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów( Dz. U. 2006 nr 80 poz. 5631) w budynkach będących w administracji MZGM w Pile. Przez czyszczenie przewodu dymowego należy rozumieć czyszczenie przewodu na całej jego długości wraz z głowicą, lub jej częścią wystającą ponad dach. Łącznie z usunięciem sadzy ze spadów kominowych oraz odgruzowaniem i usunięciem zbędnych przedmiotów znajdujących się w przewodach. 2. Okresowa kontrola obiektów budowlanych polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) w budynkach administrowanych przez MZGM w Pile (wykaz budynków z ilością lokali oraz planowaną datą przeglądu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.) oraz prawidłowości podłączeń (wentylacji i urządzeń grzewczych) ze wskazaniem ewentualnych nieprawidłowości ich przyczyn oraz podaniem sposobu usunięcia usterek i wad zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych. Kontrola powinna być przeprowadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz zapewnić możliwość bezpiecznego korzystania z urządzeń gazowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi spełniać następujące warunki: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania, d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale V specyfikacji następuje w formie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy - za łącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych w niniejszej specyfikacji zgodnie z art. 22 i 24 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605) składa w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Wykaz osób przewidzianych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz dokumenty (dyplom mistrza kominiarskiego) stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada wymagane uprawnienia. Na potwierdzenie powyższego należy przedstawić kopie dokumentów jako załącznik do oferty. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum) każdy z członków konsorcjum składa dokument wymieniony w rozdziale VI specyfikacji pkt 2a, natomiast dokumenty wymieniony w pkt 2b składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu od udziału w postępowaniu mogą złożyć samodzielnie wykonawcy (zgodnie z obowiązującymi ich zasadami reprezentacji) lub może je złożyć w imieniu każdego z członków konsorcjum upoważniony do tego pełnomocnik. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie: d) składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ppkt. a i c oraz d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. UWAGA: Dokumenty złożone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach